Pagrindinis dėmesys – šviežumui ir kokybei
Nors pirkėjai atpažįsta „Lidl“ kaip tarptautinį prekybos tinklą, nuo pat savo veiklos pradžios „Lidl“ skyrė didelį dėmesį vietinei produkcijai ir puoselėjo santykius su partneriais Lietuvoje. Naujosios „Lidl“ reklaminės kampanijos metu bus pristatoma partnerystė su vietiniais šalies gamintojais ir tiekėjais.
Visus palaipsniui televizijos ekranuose pasirodysiančius vaizdo klipus kūrė reklamos agentūra „Not Perfect | Y&R Vilnius“, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Nors ir esame tarptautinis prekybos tinklas, lietuviškumas bei vietinė produkcija mums labai svarbi. Ją itin vertina ir mūsų pirkėjai. „Lidl“ kelia griežtus kokybės reikalavimus kiekvienam partneriui, todėl būtent tai ir tapo pagrindine kampanijos idėja. Šviežumas ir kokybė – didžiausi mūsų prioritetai, todėl džiaugiamės ir didžiuojamės, jog dirbame su tokiais Lietuvos ūkininkais ir gamintojais, kurie atsako už savo produkcijos kokybę“, – kampanijos idėją pristatė „Lidl Lietuva“ marketingo vadovė Elena Šilovaitė.
Šviežumas, kokybė, tradicijos ir meilė savo darbui bei kraštui – vertybės, kurios artimos „Lidl“ komandai, ir kurias siekta atspindėti vaizdo klipuose. Visi siužetai buvo nufilmuoti ūkininkų laukuose ir gamybos įmonėse, iš kur produktai ir atkeliauja į „Lidl“ parduotuves. Žiūrovai turės galimybę išvysti ir pačius ūkininkus bei gamintojus, nes būtent jie vaizdo klipuose pristatys savo tiekiamą produkciją bei papasakos, kaip prasidėjo ir vystėsi jų bendradarbiavimas su „Lidl“.
„Lidl“ reklaminę kampaniją pradeda pristatydamas ūkininką Vaidą Nagreckį ir jo salotų ūkį. Šiame ūkyje salotos pagal aukščiausius kokybės standartus auginamos po atviru dangumi, o tokio pobūdžio ūkis Lietuvoje yra vienas iš didžiausių.
Gamintojams ir ūkininkams – itin griežti kokybės reikalavimai
„Lidl“ yra ištobulinęs savo kokybės užtikrinimo sistemą ir nuosekliai bei griežtai rūpinasi prekybos tinklui tiekiamų arba jo užsakymu gaminamų maisto produktų kokybe – nuo derybų su tiekėjais apie galimą bendradarbiavimą bei jų gaminių įtraukimo į asortimentą iki kasdienės prekybos.
Daugelis „Lidl“ tiekėjų turi arba yra skatinami įgyti Tarptautinį maisto standartą (International Food Standard – IFS) arba britų mažmeninės prekybos asociacijos BRC standartus atitinkančius sertifikatus, pripažįstamus visame pasaulyje. Tuo tarpu „Lidl“ daržoves tiekiantys ūkiai privalo turėti tarptautinį GLOBAL G.A.P. sertifikatą, įrodantį, kad daržovės yra priimtino saugos ir kokybės lygio bei užaugintos atsakingai.
„Lidl“ maisto produktų kokybės užtikrinimo sistema aprėpia akredituotose laboratorijose atliekamus cheminius ir mikrobiologinius produktų tyrimus, gamybos vietų auditus bei juslinius tyrimus, arba kitaip – produktų degustacijas. „Lidl“ partneriams keliami prekybos tinklo nustatyti kokybės reikalavimai daugeliu atvejų kur kas griežtesni nei numatyta atitinkamuose ES teisės aktuose. Orientuojantis į geriausią tarptautinę praktiką ir griežčiausius kokybės reikalavimus, tampa lengviau siekti eksporto galimybių – bendradarbiavimas su „Lidl“ Lietuvoje ne vienam šalies gamintojui jau dabar yra atvėręs ir užsienio rinkas.
Naujoji „Lidl“ reklaminė kampanija, pristatysianti Lietuvos ūkininkus ir gamintojus, truks iki rudens pabaigos.