Klipo kūrime jėgas suvienijo Jonas ir Jonynas
Tai – pirmasis šviežumą ir lietuviškumą apjungiančios kampanijos klipas. Tačiau netrukus jų pasirodys ir daugiau. Reklaminės kampanijos autoriai – reklamos agentūra „New!“. Prie reklaminės kampanijos kūrimo prisidėjo prodiuserinė kampanija „Zest“, bei dvi „Sidabrines gerves“ pelnęs režisierius Ignas Jonynas.
„Lidl Lietuva“ rinkodaros departamento vadovė Kristina Mažeikytė džiaugiasi, kad Jono ir (Igno) Jonyno bendrystė atnešė puikių rezultatų: „Šio reklaminio klipo kūrybinė grupė – itin stipri ir ryški, džiaugiamės, kad apjungus jėgas, apjungti pavyko ir netikėtas temas – šviežią lietuvišką derlių ir pasaulio krepšinio čempionatą“, – sako K. Mažeikytė.
Šviežios gėrybės Jono Valančiūno prisiminimuose
Šviežias lietuviškas derlius nesvetimas ir pačiam Jonui Valančiūnui. Pakalbintas apie savo vaikystę Lietuvoje, jis prisimena įvairias šviežias gėrybes: „Buvo šiltnamis, kuriame – pilna pomidorų, agurkų. Daržovės augdavo ir lauke: salotos, ridikėliai. Auginom bulves, kopūstus, burokus. Visko buvo nemažai“, – prisiminimais dalijasi J. Valančiūnas.
Vietoj cukraus – obuoliukas ir pomidoriukas
Nauja reklaminė kampanija neapsiriboja tik žinomu veidu. Televizijos klipe visų pirma pasirodo du po parduotuvę vaikštantys paaugliai broliai, raginantys mamą paskubėti, nes jie nori į saldumynų skyrių. Tačiau tą akimirką pasigirsta Jono Valančiūno balsas, kviečiantis susimąstyti: „Kam tie saldumynai, jei yra sodo gardumynai?“, o kitame kadre pasimato sumažintas Jonas, stovintis tarp obuolių. Jį pamatęs vienas iš brolių nustemba ir taria: „Jonas?“, ir tuomet krepšininkas atlieka du rezultatyvius perdavimus, vienam broliui pametėdamas obuolį, o kitam – pomidorą.
Jaunuoliai jau ruošiasi atsikąsti gautų gėrybių, bet tuomet Jonas vėl juos pertraukia ir taria: „Ėėė, kaip pas močiutę kaime, vis tiek nusiplauti reikia!“, ir tą pasakęs draugiškai mirkteli brolių mamai, kuri toliau krauna šviežią lietuvišką derlių į „Lidl“ prekių vežimėlį.
Lietuviškiau už krepšinį – tik lietuviškas derlius
„New!“ agentūros kūrybos vadovas Mindaugas Juozapavičius dalijasi mintimis, jog už krepšinio varžybų stebėjimą ir savo šalies komandos palaikymą lietuviškesnė tradicija tikriausiai yra tik kasmetinis mėgavimasis šviežiais vaisiais ir daržovėmis, artėjant rudeniui sunokusiais savuose, tėvų, senelių ar giminių soduose ir daržuose.
„Todėl kai šviežio lietuviško derliaus atvykimas į „Lidl“ parduotuves sutapo su pasaulio krepšinio čempionatu, nepraleidome galimybės šias dvi progas organiškai sujungti į vieną žaismingą kampanijos idėją. Jonas – Lietuvos rinktinės kapitonas ir vienas galingiausių komandos dėjikų, todėl kas geriau nei jis gali parodyti, ką dėti į pirkinių vežimėlį parduotuvėje, kad paragautum geriausių Lietuvos gamtos dovanų“, – klipą komentuoja M. Juozapavičius.