Šeškai, pelėda, zuikis, ežiukas, lapė, vilkas – visus šiuos retai drauge sutinkamus gyvūnus pavyko „suvienyti“ ką tik pasirodžiusios „Pildyk“ reklamos kūrėjams. Reklaminėje kampanijoje pirmą kartą pasitelkti ir dirbtinio intelekto įrankiai. Dalis gyvūnų, matomų vaizduose, skirtuose interneto reklamai – DI kūriniai.

„Kokybiškas ir nebrangus, linksmas „Pildyk“ prekės ženklas visuomet pasižymi naujovėmis ir pirmieji rinkoje išbando neįprastus dalykus. Pavyzdžiui, per karantiną filmavome klipą darbo iš namų sąlygomis, o šių metų vasarą pristatėme ir pirmąją reklamą be scenarijaus, filmuotą telefonu. Šįkart dirbtiniam intelektui davėme užduotį atkartoti reklaminio klipo personažus ir vaizduose, skirtuose interneto reklamai. Matome, kad technologijai puikiai pavyko susidoroti su šia užduotimi ir perteikti klipo nuotaiką pačiu inovatyviausiu būdu“, – teigia D. Jonušienė.

Anot jos, reklaminiame klipe galima išvysti ir tikrus naminius gyvūnus. Filmavime dalyvavo net 7 itin aktyvūs ir visą komandą ant kojų pakėlę naminiai šeškai, taip pat jau ne kartą filmavimo aikštelę išbandęs šuo Saulė, savo išvaizda primenanti vilką, ir ežiukas. Kūrybinės komandos teigimu, nors ir prireikė daugiau laiko filmavimui, gyvūnams vaidinti ir leisti laiką aktorių draugijoje sekėsi puikiai.

„Klipe norėjome suderinti technologijas su lietuvių tautosaka. Nors šiuo laikotarpiu išsiskirti iš bendro komunikacinio triukšmo tikrai nelengva, tačiau tikime, kad daugelis žiūrovų prisimins vaikystę, kai įtempę ausis klausydavosi, ar pavyks išgirsti naminių gyvūnėlių pašnekesių. Šventinėje „Pildyk“ reklamoje neįprastą technologijų vakarėlį užkūrė miško gyvūnėliai, kuriuos, kaip ir daugelį žmonių, sudomina išmanieji įrenginiai“, – sako D. Jonušienė.

Kalėdinės reklamos idėjos autoriai – kūrybinė agentūra „Ogilvy Vilnius“, gamybą atliko produkcijos namai „Idée Fixe“, režisavo – Jonas Trukanas.