Naujoji realybė: į burbulus persikonstruojantis pasaulis ir nematyti nemokamų pinigų srautai
2Trečiadienį vykusiame kasmetiniame renginyje „LiMA CMO Summit“ žinomi šalies ekspertai diskutavo apie marketingo vadovų, verslų ir apskritai Lietuvos pasiruošimą naujai realybei, pasibaigus koronaviruso sukeltai krizei. Diskusijoje dalyvavę „Swedbank“ vyriausiasis ekonomistas Nerijus Mačiulis, „Investuok Lietuvoje“ generalinis direktorius Mantas Katinas, „BIOK laboratorija“ vadovė Romualda Stragienė ir „Synthesis Consulting Group“ partneris bei strategas Andrius Grigorjevas tarpusavyje sutiko, kad didelių transformacijų Lietuvoje tikėtis tikrai nereikia, tačiau N. Mačiulis įžvelgė atsivėrusią neeilinę finansinę galimybę, kuria kol kas nežinoma, kaip tinkamai pasinaudoti. M. Katinas tai pavadino „narkomano adata“ ir skatino verslus imtis inovatyvių sprendimų.