„Su kūrybine komanda grynindami naujos darbdavio įvaizdžio kampanijos idėją, priėjome išvadą, jog tokiose kampanijose labiausiai trūksta paprastumo ir nuoširdumo – kaip tik to, kas, įskaitant ir empatiją bei žmogiškumą, apibrėžia mus, kaip darbdavį, – sako „Venipak“ įmonių grupės globalios rinkodaros vadovė Asta Raudonienė. – Nesame orientuoti į superherojus, neieškome neregėtų ir nematytų talentų, galinčių per dieną kalnus nuversti – siunčiame žinią, jog mus domina paprasti, motyvuoti žmonės degančiomis akimis, kurie, kaip ir kiekvienas iš mūsų, pasižymi tiek stipriosiomis savybėmis, tiek ir savitais trūkumais.“

Asta Raudonienė

Fotosesijoje įsiamžino tikri darbuotojai

Naujosios kampanijos vizualus lydi skirtingi tekstai – pirmajame skelbiama, jog ieškomi paprasti žmonės, antrasis apeliuoja į tai, jog darbuotojams gimtadienius smagiau švęsti su šeima nei su kolegomis, o trečiasis siunčia žinią, jog kiekvienas žmogus klysta, bet klaidos – augimo proceso dalis.

„Visi klysta. Tai – elementari žmogiška tiesa. Visi esame žmonės ir niekada nebūsime tobuli“, – sako Kristaps Egle, kampanijos idėją sukūrusios agentūros TBWA/Latvia kūrybos vadovas.

Jis pastebi, kad kiekvienoje darbdavio įvaizdžio kampanijoje svarbu atkreipti dėmesį į du dalykus – kaip ir ką komunikuoja kiti ir kokiomis tikromis įžvalgomis galima pasidalinti. „Nėra prasmės leisti pinigų, kad atrodytumėte kaip visi kiti, ir girtis dalykais, kurie nėra tikri“, – sako K. Egle.

A. Raudonienė priduria, jog vizualuose vaizduojami ne modeliai, o tikri įmonės darbuotojai: „Komanda su džiaugsmu įsitraukė į šią kampaniją, kurios fotosesijoje įsiamžino tikrieji mūsų veidai, kasdien kuriantys kompaniją. Ne visi darbdavio įvaizdžio kampanijose renkasi rodyti tikruosius darbuotojų veidus, tačiau mums jokių klausimų dėl to nekilo – visus dvidešimt metų, kiek veikiame rinkoje, mūsų kompanijos branduolys buvo žmonės, darbuotojai, kasdien augantys kartu su įmone.“

Žengti koja kojon su vertybėmis

„Venipak“ personalo vadovė Laura Buitkuvienė priduria, jog kiekvienoje darbdavio įvaizdžio kampanijoje svarbiausia yra atspindėti išgrynintas įmonės vertybes. „Mūsų vertybės paremtos bendradarbiavimu, noru tobulėti ir siekiu būti geriausiais. Tačiau ne veltui sakoma, jog pirmiausia reikia pasirūpinti savo darbuotojais, kad šie pasirūpintų tavo verslu, – sako L. Buitkuvienė. – Tik suprasdami vienas kito poreikius mes galėsime žvelgti į priekį ir neatsilikti nuo rinkos tendencijų. Todėl mums svarbu būti empatišku, įkvepiančiu darbdaviu, kuris vertina komandiškumą, o klaidas traktuoja kaip geras pamokas.“

Laura Buitkuvienė

Anot L. Buitkuvienės, įmonėje nėra nesvarbių pozicijų ir funkcijų, o kiekvienam darbuotojui yra atviros augimo ir mokymosi galimybės. „Manau, kad galimybė augti, mokytis, tobulėti, dirbti savo ritmu, būti įvertintam, pripažintam ir apdovanotam – ne ką mažiau svarbu nei nemokama kava ir užkandžiai, įvairūs teambuildingai ar kitos naudos, – sako ji. – Džiaugiamės, jog turime ne vieną darbuotoją, kopiantį karjeros laiptais mūsų įmonėje ir augantį kartu su ja jau daugybę metų. Tai – įrodymas, jog augimas kartu yra ne tik reklaminė frazė, bet mūsų kompanijos realybė, atspindys to, kaip iš tikrųjų gyvename.“