Dizaineris teigia tikintis, kad naujasis simbolis ne tik šiuolaikiškai reprezentuos parodą, bet ir tarnaus dar bent tris dešimtmečius. Kodėl jis tuo toks užtikrintas, kokia naujojo logotipo reikšmė ir kokia ženklo misija?
Pasak A. Bakanausko, atnaujinti RESTA logotipą buvo nuspręsta, nes anksčiau naudotas nebeatitiko dabartinės koncepcijos, lygio ir masto, iki kurio per tris dešimtmečius išaugo vieną ilgiausiai organizuojamų parodų Lietuvoje, pritraukianti daugiau nei 300 įmonių iš skirtingų pasaulio šalių ir sulaukianti daugiau nei 30 tūkst. lankytojų.
„Senasis logotipas nekomunikavo šių faktų ir savo tikrojo statuso – tiek vizualiai, tiek funkcionaliai. Todėl pagrindinis naujojo logotipo tikslas – pabrėžti parodos svarbą ne tik Lietuvoje, bet ir tarptautiniu mastu, kad renginys būtų atpažįstamas ir suprantamas plačiau Baltijos šalyse ir už Europos ribų“, – teigia dizaineris.
Naujo RESTA logotipo dėmesio centre – erdvinė „R“ raidės forma, kuri perteikia architektūrą, inžineriją bei erdvių kūrimą. Logotipas sukurtas naudojant izometrinę perspektyvą, o jo konstrukcija perteikia erdviškumo jausmą ir namų idėją.
„Dinaminio identiteto principas leidžia logotipui turėti įvairias versijas, išlaikant jo atpažįstamumą. Taip logotipas įgavo unikalumo ir įgijo savybę prisitaikyti prie įvairių komunikacijos kanalų“, – pasakoja dizaineris.
Anot jo, suvokiant, kad dizaino tendencijos keičiasi, buvo siekiama sukurti išskirtinį ir laikui atsparų dizainą. Įkvėpimo tam semtasi iš architektūros ir inžinerijos sričių, kurios atspindi parodos RESTA tematiką.
„Naujasis logotipas įkūnija tiek šiuolaikinės statybos, tiek interjero dizaino idėjas. Logotipas yra išskirtinis, o išskirtinumo ieškojimas grafinėje išraiškoje ir yra vienas tų faktorių, leidžiančių sukurti laikui nepavaldžius logotipus ir dizaino sprendimus“, – tvirtina dizaineris. Pasak jo, svarbiausia buvo rasti balansą tarp šiuolaikiškumo ir ilgaamžiškumo, todėl esminė naujojo logotipo savybė – funkcionalumas, suderintas su modernumu.
„Esu įsitikinęs, kad naujasis RESTA logotipas gyvuos dar mažiausiai 30 metų“, – užtikrintai sako A. Bakanauskas, kuris pripažįsta, kad jam buvo itin svarbu sukurti logotipą, kuris ne tik atspindėtų parodos RESTA istoriją ir svarbą, bet ir veiktų kaip modernus bei šiuolaikiškas vizualinis sprendimas.
„Man labiausiai patinka logotipo išskirtinumas, jo atpažįstamumas ir dinamiškumas. Tai – simbolis, kuris kiekvienais metais gali atrodyti naujai, tačiau visada išliks atpažįstamas ir aktualus“, – reziumuoja A. Bakanauskas.
Dizainerio filosofija, taikyta kuriant ir naująjį RESTA logotipą, jo darbe lydi jau seniai. Pagrindinė jos sudedamoji dalis – visuomet ieškoti išskirtinumo kuriant prekės ženklą bei išgauti vientisumą vizualiniame identitete ir komunikacijos priemonėse.
„Manau, kad tai ir yra pagrindinis bei vienintelis kelias išsiskirti tarp gausybės šiais laikais sukuriamų prekių ženklų“, – pabrėžia A. Bakanauskas.
Vadovaudamasis tokiu principu jis yra sukūręs aibę kitų vizualinio identiteto projektų, t.y. Lietuvos vienaragių asociacijos, Lietuvos kultūros sostinės projekto, didžiausio Baltijos šalyse lęšių gamintojo „BOD Lenses“ ar sparčiai augančios fintech įmonės „ConnectPay“.