„Vėžiu sergantys vaikai, kaip ir visi, turi ambicingų tikslų ir didžių ateities planų. Tikėtina, kad kai kurie iš jų po kelių dešimtmečių, sulaukę tinkamo amžiaus, kandidatuos į prezidentus ir kurs visai šaliai reikšmingus pokyčius“, teigia „Mamų unijos“ steigėja ir prezidentė Eglė Mėlinauskienė.

Kampanija skatina balsuoti už būsimus pokyčių kūrėjus skiriant 1,2 % savo GPM juos globojančiai „Mamų Unijai“.

Koncepto autoriai – ilgametė „Mamų unijos“ komunikacijos partnerė – kūrybinė agentūra „Spark Agency“, prie GPM kampanijų dirbusi ir ankstesniais metais („Vėžio šauktiniai“ – 2023 m, „Ruošiame kovotojus“ – 2022 m, „Nepaleiskime“ – 2020–2021 m).

Kampanijos veidu tapusi Marija žinių formato TV klipe kreipiasi šalie žmones: „Brangūs Lietuvos gyventojai, apsisprendžiau kandidatuoti į gyvenimą“. Žinių vedėją vaidina savanorė aktorė Austėja Lukaitė. Radijo klipe girdima pilna būsimosios prezidentės kalba.

Pagrindiniame kampanijos plakate Marija pristatoma prezidentiškai: su mėlynu švarkeliu, prie raudonos „Mamų Unijos“ vėliavos.

 „Mamų unijos“ kampanija

„Šis projektas kitoks. Tai „rinkiminė“ kampanija, todėl siekėme Mariją pristatyti taip, kaip įprastai vaizduojami politikos lyderiai. Kartu su partneriais iš komunikacijos agentūros „Maniac“ pasitelkėme laiko patikrintas rinkiminių kampanijų tradicijas, kas tapo labai įdomia patirtimi“, – sako „Spark Agency“ kūrybos vadovas Dainius Gasparavičius.

Kadangi Marijai dabar yra 5-eri, prezidente tapti ji galės tik sulaukusi 40-ies – tai yra 2059-aisiais. Tam paskelbti buvo sukurtas internetinis puslapis prezidentas2059.lt, kuris tapo pagrindinės informacijos ir nuorodų šaltiniu.

Marijos prašymas dalyvauti 2059-aisiais metais vyksiančiuose Respublikos Prezidento rinkimuose buvo oficialiai pateiktas VRK, kurį komisija apsvarstė ir priėmė. Ir tai buvo pirmasis atvejis Lietuvos istorijoje, kai pateikiamas prašymas registruoti kandidatą į rinkimus po 35 metų.

„Su „Mamų Unija“ dirbame penktus metus ir kasmet kurdami GPM kampaniją, imamės to profesiškai drąsiai. Šios organizacijos veikla įkvepia mus pirmiausia būtent drąsos. Dėkojame partneriams, kurie prisidėjo prie šių metų kampanijos įgyvendinimo: „Fake It“, „Maniac“, „Garso Dizainas“, Nerijui Kuzmickui bei Austėjai Lukaitei. Bet didžiausią AČIŪ tariame Marijai!“ – reziumuoja agentūros „Spark Agency“ vadovas Tomas Ruginis.

Šešiolika metų vėžio pakirstus vaikus ir jų šeimas globojanti „Mamų unija“ rūpinasi Šeimos namuose apsistojusiais gyventojais, kuria naują reabilitacijos centrą, leidžia metodinę medžiagą, organizuoja tėvų stovyklas ir teikia kompleksinę – psichologinę bei finansų valdymo pagalbą.