Būtent dėl šių naudų šiandien stiprų asmeninį prekės ženklą galime laikyti naujos kartos vizitine kortele, kurios nereikia įteikti asmeniškai, kad pasiektume vienokių ar kitokių tikslų.
Asmeninis prekės ženklas ir socialiniai tinklai
Socialiniai tinklai – puiki platforma asmeninio prekės ženklo stiprinimui, o „LinkedIn“ – neabejotinas lyderis. Jau kuris laikas išaugęs savo „online CV“ rūbą, „LinkedIn“ tapo platforma, kurioje žmonės nuolat kuria turinį, kad sustiprintų savo asmeninį ar atstovaujamos organizacijos įvaizdį.
Žinoma, „LinkedIn“ – ne vienintelis socialinis tinklas, galintis pakeisti mums įprastą vizitinę kortelę. Nepriklausomai nuo to, kurioje platformoje nusprendžiame būti aktyvūs, ji daug geriau atskleidžia mūsų autentiškumą, asmenybę, mintis, išskirtinumus, istorijas. Čia randame ne tik kontaktinius duomenis ir pareigas, bet ir žmogų.
Žmones domina žmonės
Kaip yra pasakęs filosofas Wilhelmas Von Humboldtas, žmonėms nėra nieko įdomesnio už kitus žmones. Mus domina kitų asmenybių istorijos, patirtys, gyvenimas. Žinant tai, neturėtų stebinti ir nuomonės formuotojų populiarumas, kurį jau galime vadinti fenomenu. Vis dėlto, jį paaiškinti nesunku – žmonės natūraliai yra labiau linkę pasitikėti draugo, pažįstamo ar tiesiog žmogaus rekomendacija nei tiesiog pamatyta skaitmenine žinute.
Su nuomonės formuotojais mes esame linkę tapatintis, kai kurie mūsų juos laiko netgi tam tikrais virtualiais draugais. Kasdien sekdami jų gyvenimą, mes jaučiamės tarsi juos pažinotume, o sutikę mieste intuityviai norime pasisveikinti. Dėl šios priežasties, net ir žinodami, kad už reklamą jie gauna atlygį, mes vis tiek jais pasitikime – juk pasakodami apie bet kokį produktą, nuomonės formuotojai visada dalijasi ir asmenine patirtimi. Viso to rezultatas – net 50 % tūkstantmečio kartos atstovų pasitiki nuomonės formuotojų produktų rekomendacijomis (Morning Consult, 2022).
Asmeninis prekės ženklas: kas tai?