Naująją technologiją, prisijungdami prie didžiausių Europos miestų, įdiegė lauko reklamos paslaugas teikianti įmonė „JCDecaux“, o pirmuoju projekto paleidimo partneriu tapo „Telia Lietuva“, kartu su žiniasklaidos planavimo agentūra „OMD“ ir reklamos kūrybos agentūra „Not Perfect“ išbandžiusi inovacijos galimybes.
Vilniaus miesto gatvėse pasirodė 19-a aukštos rezoliucijos ekranų. „JCDecaux Lietuva“ valdoma technologija leidžia iš anksto priderinti reklamos rodomą turinį ne tik pagal dieną ar laiką, bet net pagal orus. Pasitelkiant išmaniąsias technologijas, reklamos vitrinos pačios stebi apšvietimo lygį ir prisitaiko prie aplinkos sąlygų. Naujoji technologija taip pat leidžia apjungti reklamą su socialiniais tinklais bei gyvai transliuoti žmonių kuriamą turinį. Taip pat yra galimybė tiesiogiai transliuoti tam tikrus duomenis, pavyzdžiui, galima stebėti loterijos prizo didėjimą arba krepšinio varžybų rezultatus.
„Mūsų kasdieninis gyvenimas tampa vis labiau virtualus ir interaktyvus. Todėl šiuolaikinė reklama turi eiti kartu su technologijų pažanga – būti aktualia, prisitaikančia ir įtraukiančia. Naujos kartos telekomunikacijų paslaugoms reikalingos ir jas atitinkančios reklamos formos“, – pranešime žiniasklaidai teigia „Telia Lietuvos“ rinkodaros ir komunikacijos vadovė Vaida Jurkonienė.
Šiai minčiai antrina ir žiniasklaidos planavimo agentūros „OMD“ generalinis direktorius Darius Gricius: „Reklamos planavimas ir priemonės žengia kartu su naujomis technologijomis, kurios leidžia kurti vis interaktyvesnius ir patrauklesnius sprendimus bei labiau sudominti vartotojus. Ypatingai svarbu, kad pasitelkdami inovaciją, galime reaguoti į kontekstą, planuoti reklamą atsižvelgdami į orus, savaitės dienas ar tiesiog į aplink vykstančius renginius. Tai įgalina praeiviams pateikti žymiai aktualesnes reklamos žinutes, kas akivaizdžiai didina reklamos efektyvumą. Smagu, kad kartu su „Telia Lietuva“ galime išbandyti naujas technologijas pirmieji“.
„JCDecaux Lietuva“ globaliame „JCDecaux“ tinkle yra laimėjusi apdovanojimą už „Telia Lietuva“ prekinio ženklo paleidimo kampaniją, kai viešojo transporto stotelėse buvo įrengta garso ir šviesų sistema, per kurią žmonės galėjo klausytis savo mėgstamos muzikos. Šis skaitmeninių vitrinų paleidimo projektas tęsia inovacijų kupiną bendradarbiavimą su „Telia Lietuva“ bei „OMD“.