Lažybų partnerystės sutartis pasirašyta daugiau nei dvejiems metams – iki 2022 rugsėjo 30 d. Bendradarbiavimas skirtingose platformose apima autentiškos produkto patirties kūrimą, gerbėjų įsitraukimo skatinimą ir netgi NBA legendų pasirodymą minėtose šalyse.

„OlyBet“ kompanija yra varžybų rinkos lyderė regione, todėl nekantraujame pradėti bendradarbiauti. O ir partnerystės pradžia ideali: tai unikalus laikas, kuomet atnaujinant NBA sezoną atrankos varžybos bus transliuojamos gyvai Europoje geriausiu laiku. Šis bendradarbiavimas suteiks „OlyBet“ reikiamus įrankius sukurti autentiškiausiai NBA lažybų patirčiai regione ir tai bus dar vienas būdas gerbėjams įsitraukti į NBA“, – pranešime žiniasklaidai teigia Scottas Kaufmanas-Rossas, NBA vyresnysis viceprezidentas, „Fantasy & Gaming“ vadovas.

Bendradarbiaudami šie prekių ženklai kurs naujo lygio praktiką žiūrovams, siekiant išsaugoti NBA varžybų vientisumą.

„Ši partnerystė mums – itin reikšmingas įvykis, nes NBA yra aukščiausio lygio krepšinio ženklas. Lietuvių aistra krepšiniui yra neatsiejama ir nuo NBA dėl čia žaidžiančių lietuvių bei žaidimo kokybės. Todėl tikime, kad šis bendradarbiavimas bus reikšmingas ir jau besidomintiems šiuo žaidimu, ir kartu pritrauks naujų aistruolių“, – teigia Tomas Palevičius, „Olympic Entertainment Group“ valdomos įmonės Lietuvoje vadovas.

„Olympic Entertainment Group“ pirmininkas ir generalinis direktorius Corey Plummeris priduria, kad krepšinio gerbėjai nuo šiol turės daugiau galimybių įsitraukti į NBA: per gyvai transliuojamas varžybas, vietos renginius, socialinius tinklus ir geriausias lažybų patirtis Europoje.

„Beribė šios lažybų partnerystės galia skatina mus būti dar ambicingesnius bei inovatyvesnius, todėl nekantrauju visa tai pristatyti mūsų jungtiniam klientų bei gerbėjų ratui“, – teigia C. Plummeris.

22 komandos, dalyvaujančios atnaujintame NBA sezone, žais po aštuonias atrankos varžybas liepos 30–rugpjūčio 14 dienomis Floridoje, JAV. Pirmasis 2020 m. NBA atkrintamųjų varžybų etapas prasidės rugpjūčio 17 d.