– Jau trečią kartą dirbate su „Telia“. Šį kartą kūrėte reklamą, kurioje pasakojate apie tai, kaip Kalėdas sutinka žmonės, turintys regėjimo negalią. Nuo ko prasidėjo ši mintis – Jums pačiam kilo idėja, ar ji buvo suformuluota „Telia“ užduotyje?
– Dažniausiai su visomis reklamomis būna taip, kad jos gimsta bendradarbiaujant agentūrai ir klientui – taip buvo ir šiuo atveju. „Telia“ atėjo su koncepcija ir žinojo, ką nori padaryti, o tuomet agentūra prisijungė su kūrybine dalimi ir savo sprendimais, nes reikėjo padaryti daugybę dalykų, ne tik sukurti video klipą – taip pat kūrė reklamą radijui, internetui ir tt. Tada agentūra pas mane atėjo su video klipo idėja ir paprašė manęs ją išvystyti ir įgyvendinti.
– Kaip reagavote, kai jie atėjo su idėja, kad nori Kalėdinėje reklamoje kalbėti apie žmones, turinčius negalią? Jums atrodė, kad tai padaryti bus lengva, ar visgi pasirodė sudėtingas iššūkis?
– Pirmiausia aš labai apsidžiaugiau, nes pamaniau, kad tai yra ypatinga, kitokia idėja. Žinote, komercinėse reklamose retai kalbama apie tokius dalykus – dažniausiai įmonės tiesiog stengiasi parduoti savo produktą, galbūt padaryti kažką su humoru, prajuokinti žiūrovą. Kita vertus, supratau, kad čia keliami ir visai kitokie, aukštesni reikalavimai, nes kalbama apie svarbesnius dalykus, svarbią žinutę, tad nors buvau laimingas, tuo pačiu jaučiau ir stresą, atėjusį su atsakomybę, kad privalau gerai atlikti savo darbą.