Naujoji platforma, pavadinta „News IQ“, klientų duomenis ims iš tokių portalų kaip „The Wall Stree Journal“, „New York Post“ ir „Barron‘s“, suteikdama reklamos užsakovams galimybę saugaus turinio kontekste pasiekti norimą tikslinę auditoriją, skelbia axios.com.

Kodėl tai svarbu? „News Corp“ – naujausia leidybos bendrovė, pristatanti duomenimis paremtą reklamos tinklą, kurio tikslas – atimti skaitmeninės reklamos pinigus iš „Google“ ir „Facebook“. Panašių veiksmų imasi ir „Disney“, NBC, „Vox Media“, „Verizon“ ir „Oath“.

Nors kol kas nė vienas naujas reklamos tinklas negali prilygti „Google“ ar „Facebook“, kūrėjai tikisi, kad jų stiprybė bus saugus turinys.

„News IQ“ ketina į pasaulinę rinką žengti per ateinančius mėnesius ir metus. Tikrai neketiname apsiriboti Jungtinėmis Valstijomis“, – sako „News Corp“ vadovas Robertas Thomsonas.

Produktas sukurtas Australijoje, kur News Corp“ turi gerą vardą, o vėliau atkeliaus į Jungtines Valstijas ir Didžiąją Britaniją. „Kol kas daugiau nėra nė vieno leidėjo, pasiekiančio pasaulinę anglakalbę auditoriją ir siūlančio tokią turinio kokybę“, – sako „The New York Post“ vadovė ir „News Corp“ skaitmeninės reklamos vadovė Jesse Angelo.

Pristatymo partnerių sąrašas tikrai įspūdingas – „Douglas Elliman“, „Seabourn Cruise Line“, „Fox Broadcasting Company“, „Dentsu Aegis Network“ ir daug kitų. „News IQ“ komanda visuose projekte dalyvaujančiuose interneto portaluose kaups duomenis apie lankytojų skaičių ir reklamos peržiūras. J. Angelo teigimu, projekto partneriai – reklamos užsakovai, „suinteresuoti užterštos skaitmeninės reklamos sistemos higiena“.

„News IQ“ turės nedidelę pardavimų komandą, tačiau reklamą iš esmės pardavinės per individualius prekės ženklus, o tai leis veiksmingiau išnaudoti skaitytojų duomenis.

„Turėsime duomenų, kad štai kažkas ketina įsigyti būstą. Naujas būstas – nauja sutartis dėl kabelinės televizijos, naujo prekybos centro, galbūt naujo automobilio ar pusryčių dribsnių. Tai labai iškalbingi duomenys“, – sako R.Thomsonas.

„News Corp“ skaitmeninės reklamos tinklas Jungtinėse Valstijose pasieks 140 mln. vartotojų, tačiau konkurencija su „Google“ ir „Facebook“ tikrai nebus lengva.