Sausio 26-ąją įvyko lemtinga lėktuvo katastrofa, nusinešusi 7 kitų žmonių ir Kobe Bryanto bei jo 13-metės dukros gyvybę. Vasario 24-ąją, pagerbiant Kobe marškinėlių 24 numerį, tėvas ir dukra buvo prisiminti Los Andželo „Staples Center“ surengtoje atminimo ceremonijoje. Didieji NBA vardai, nuo Maiklo Džordano iki Shaquille'o O'Nealo, iš širdies, sunkiai tramdydami ašaras kalbėjo apie K. Bryanto įtaką jų gyvenimui, kaip pranešė „Adweek“.
Paprastai rinkodaros atstovai prekės ženklų komunikacijoje tokių jautrių temų vengia. Tačiau „Nike“ jau ne pirmą kartą įrodo, kad geba pagarbiai reaguoti į sunkiausius sporto pasauliui laikus ir emociškai ypač jautrias temas. Naujausias jų sukurtas filmukas – ne išimtis.
Kartu su „Mamba Forever“ „Nike“ ir agentūra „Wieden + Kennedy“ apžvelgė K. Bryanto gyvenimą šiek tiek daugiau nei dvi minutes trunkančiame vaizdo įraše be vaizdo, tik su kruopščiai atrinktu garsu.
Vaizdo įrašo pradžioje pasirodžius žodžiui „Forever“ (liet. amžinai), žiūrovai keliauja tarsi laiko mašina į praeitį, per Bryanto gyvenimą. Jiems primenama apie daugybę didingų etapų bei laimėjimų, kuriuos jis patyrė.