Prisitaikymas prie platformos gali nulemti sėkmę

Tai, kad turinį reikėtų adaptuoti priklausomai nuo socialinio tinklo platformos, komunikacijos tendencijų sąrašuose galima pastebėti jau ne pirmus metus. Norint sukurti virusinį turinio vienetą, į tai atsižvelgti yra būtinybė. Prisitaikyti svarbu ne tik paties turinio forma, tarkime, kelti video į „TikTok“, nuotraukas į „Instagram“, o tekstus – į „LinkedIn“. Privalu pažinoti ir tam tikro tinklo algoritmus, ciklus ir vartotojų bei auditorijos įprastą elgesį jose, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Kai kurie kanalai iš esmės veikia pagal naujienų ciklą („X“ / „Twitter“) arba yra labiau pagrįsti tendencijomis („TikTok“), todėl prekių ženklų paskyros gali rasti joms tinkamą metodą ir padidinti sėkmės tikimybę“, – pastebi buvusi „Ryanair“ socialinių tinklų vadovė Amy Lynch.

Gyvenimas po „viruso“

Tapimas „viral“ išties skamba patraukliai daugeliui prekių ženklų, tačiau tai neturi būti vedama tik noro turėti viso pasaulio, šalies ar miesto žvilgsnius, nukreiptus į save. A. Lynch atskleidžia, kad net ir po, iš pažiūros atsitiktinio turinio vieneto, slypi kruopščiai apgalvota strategija, su nuosekliais žingsniais, kurie padėtų išnaudoti dėmesio antplūdį tolimesnei prekių ženklo žinomumo sėkmei.

„Tapimas „viral“ tinka ne visiems! Kai kuriems prekių ženklams ir įmonėms tai yra prasminga, jei siekiate masinio žinomumo arba norite prasiskverbti į užimtą rinką. Tačiau prekių ženklai, kurie tampa virusiniais vien dėl to, kad tampa virusiniais, nieko nepasiekia.

Turi būti aiškiai apibrėžta strategija. Žinau, kad tai gali būti vyresniųjų suinteresuotųjų šalių arba kitų įmonės darbuotojų, kurie nesupranta socialinių tinklų, prašymas, tačiau strategijos kūrimas yra tiek pat svarbus, kiek ir sprendimas, ko neketinate daryti, tiek sprendimas, į ką norite sutelkti dėmesį. Tai suteikia verslui aiškumo, kuris laikui bėgant padės.“

Ekspertės teigimu, į tokią veiksmų strategiją būtina įtraukti ir papildomo turinio bei turėti pasiruošus turinio banką, kuris galėtų sudominti auditoriją, kai tik bus atkreiptas jos dėmesys.

Po to, per ateinančias dienas ir savaites, turi būti platinamas kitas aukštos kokybės įdomus turinys, kad būtų užtikrinta, jog tie, kurių susidomėjimas pasiekė piką, greičiausiai vėl bus juo „maitinami“.

„Atminkite, kad tai nebūtinai turi būti naujas turinys, jei turite ankstesnio turinio, kuris gerai veikė jūsų prekės ženklo kanale, tuomet jo pakartotinis paskelbimas su atnaujinta kopija (jei reikia!) yra tikrai protingas būdas maksimaliai padidinti savo „viral“ momento grąžą“, – pataria A. Lynch.

Social Media Managers’ Day

Pasitikėjimo įmonėje svarba

Virusinis turinys ir drąsa neretai yra sinonimai, todėl socialinių tinklų, komunikacijos ir rinkodaros specialistai turi nemenką užduotį – įtikinti įmonių vadovus žengti tą drąsesnį žingsnį. A. Lynch teigimu, viskas susiveda į visapusį pasitikėjimo puoselėjimą įmonėje.

„Viskas priklauso nuo pasitikėjimo, o tai lengviau pasakyti nei padaryti. Dažnai patariame socialinių tinklų komandai, kaip kurti pasitikėjimą, kad įtikintų suinteresuotas šalis ir vadovus rizikuoti, ir nors manau, kad tai yra naudinga, vyresnieji verslo nariai taip pat turi būti atviri bandymams ir mokymuisi. Niekas nepasikeis, jei nuolat bus taikoma ta pati taktika.

Žinoma, turi būti aiškiai apibrėžta strategija, susijusi su verslu, bet joje turi būti numatyta galimybė bandyti ir mokytis, kad komanda galėtų būti lanksti, nes būtent tai laikui bėgant leis pasiekti sėkmę“, – ragina pašnekovė.

Daugiau komunikacijos ekspertės, buvusios „Ryanair“ socialinių tinklų vadovės Amy Lynch patarimų, kurie padės ir jums žengti virusinio turinio kūrimo link, išgirskite skaitmeninės rinkodaros mokymų platformos Venudu organizuojamoje Social Media Managers’ Day konferencijoje jau spalio 2 d., Vilniuje ir internetu.

Renginio programa bei bilietai nuorodoje: www.smmday.lt/