„Not Perfect Network“ tinklas, vienijantis 100 rinkodaros profesionalų Baltijos regione, pasižymi išskirtiniais kūrybiniais pasiekimais. Šis agentūrų tinklas naudoja unikalų „Creative FastForward TM“ procesą, kuris leidžia greitai ir efektyviai kurti aukštos kokybės darbus. Vienas iš žinomiausių projektų – pilietinė iniciatyva, skirta kovai su Rusijos dezinformacija Ukrainos karo kontekste, pavadinimu „Call Russia“, apie kurią plačiai rašė CNN, BBC, „CBS News“ ir „Reuters“.
„Not Perfect Network“ tinklas dirba su tokiais klientais kaip „Tele2 Estija“, „LMT“ ir „Bitė Lietuva“, taip pat Swedbank“, „Akropolis Group“, „Wolt“, „Xiomi“, „Reitan Convenience“, „Vilniaus Pergalė“.
Pasak Jameso Townsendo, „Stagwell EMEA“ generalinio direktoriaus, „Not Perfect“ – tai puikus apdovanojimus pelniusių kūrybinių, techninių žinių ir rinkodaros amato derinys, kurį „Stagwell“ galės pasiūlyti savo klientams visame pasaulyje. „Mūsų komandos, esančios Europos, Artimųjų Rytų ir Afrikos regionuose, nekantrauja pasinaudoti jų patirtimi ir pasidalyti su regiono klientais mūsų kūrybos gebėjimais“, – pridūrė jis.
„Jau daugelį metų žavimės „Stagwell“ dėl jų išskirtinio lygio kūrybinių agentūrų sąrašo, kurios nuolat kuria populiariają kultūrą įtakojančius darbus. Šiandien jų kūrybiniai sprendimai, papildyti pažangiausiomis technologijomis, keičia ambicingiausių prekių ženklų rinkodarą visame pasaulyje. Negalime atsidžiaugti, kad suvienijome jėgas“, – sakė Paulius Senūta, „Not Perfect Network“ generalinis direktorius.
„Stagwell“ partnerių programa padeda klientams rasti lanksčius globalius sprendimus bendradarbiaujant su regioniniais ekspertais. Nuo programos pradžios „Stagwell“ bendradarbiauja su beveik 90 partnerių Azijos ir Ramiojo vandenyno regione, Europoje, Vidurio Rytuose, Afrikoje, Lotynų Amerikoje ir Šiaurės Amerikoje, taip išplėsdama „Stagwell“ veiklą iki 98 šalių.
Bendrovių partnerystė prasidėjo „Stagwell“ pradėjus skirti daugiau dėmesio Europos, Vidurio Rytų ir Afrikos regionams. Šių metų pradžioje įmonė atidarė savo pirmąją regioninę būstinę Londone ir įsigijo dvi naujas bendroves – „What’s Next Partners“ Prancūzijoje ir „Sidekick“ Jungtinėje Karalystėje.