„Not Perfect Companies“ vadovas Paulius Senūta pranešime žiniasklaidai pasakoja, kad atrankos procesas truko penkis mėnesius, o dirbti su banku tinklui bus įdomus profesinis iššūkis.
„Tai – garbingas ir reikšmingas laimėjimas mūsų tinklui. „Swedbank“ Baltijos šalyse yra bankininkystės ikona, atstovaujanti visai kategorijai. Bankas sugebėjo įspūdingai transformuotis ir prisitaikyti skaitmeninei erai, vykdo aktyvią finansinės edukacijos veiklą. Todėl esu įsitikinęs, kad turėsime daug įdomių užduočių ir, pasitelkę savo kompetencijas ir patirtį, sugebėsime kurti komunikaciją, kuri ne tik teiks vertę banko verslui, bet ir bus pastebima bei mėgstama visuomenės“, – sakė P. Senūta.
„Šiandien „Swedbank“ yra vienas iš stipriausių ir didžiausią vartotojų pasitikėjimą turinčių prekės ženklų Baltijos šalyse. Todėl ieškojome partnerio, kuris būtų pajėgus tęsti šią pasitikėjimo kūrimo kelionę ir stiprinti bendravimą su klientais, naudojant kūrybinius sprendimus ir aiškią bei patrauklią kalbą. Taip pat – efektyviai veikti regioniniu lygmeniu“, – sakė „Swedbank“ Pardavimų ir rinkodaros privatiems klientams tarnybos vadovė Baltijos šalims Asta Margevičienė.
Pasak jos, „Not Perfect“ tinklas bus atsakingas už didžiąsias „Swedbank“ rinkodaros kampanijas ir sprendimus visose Baltijos šalyse.
Be „Swedbank“, „Not Perfect“ tinklas Baltijos regiono mastu dirba su „Carlsberg Group“ valdomais prekės ženklais („Švyturys“, „Go“, „Raudonų Plytų Alaus Dirbtuvės“, „Aldaris“, „Karl Friedrich“ ir kitais), taip pat PC „Akropolis“, „Danone“, „About You“, „Jeep“, „Alfa Romeo“, „Caffeine“, „Coffee Address“ ir kitais prekių ženklais. Lietuvoje „Not Perfect Vilnius“ taip pat teikia reklamos paslaugas tokiems klientams kaip „Lidl“, „Bitė“, „Narvesen“, „Vilniaus Degtinei“ ir kt. Per visas tris Baltijos šalis „Not Perfect“ tinklo įmonėse dirba virš 80 darbuotojų, o bendra 2020 m. apyvarta siekė 4,5 mln. eurų.