Lietuvos reklamos prodiuserių asociacija (LAPA) išskirtinai M360 pristato straipsnių ciklą „Nufilmuota Lietuvoje“, kuriame apžvelgiami įsimintiniausi lietuvių gaminti reklaminiai vaizdo klipai ir pristatomi jų gamybos užkulisiai.
Parduotuvės fasadą gamino dvi savaites
Prancūzų juvelyrinių dirbinių gamintoja ir pardavėja „Cartier“ trumpam persikėlė į Lietuvą. Gamybos studija „Magic“ būtent čia filmavo naują prekės ženklo reklamą „Alter ego“. Kadangi parduotuvės neįmanoma atgabenti fiziškai, kūrybinė grupė pastatė „Cartier“ fasadą atitinkančią dekoraciją.
„Imituoti refleksiją ir besisukantį koridorių buvo malonus statybinis iššūkis, kuris, matant klipo galutinį montažą, tikrai pasiteisino. Taip pat šiame klipe į montažą vienas elementas nepakliuvo, tačiau statėme ir natūralaus dydžio „Cartier“ parduotuvės fasado Paryžiuje kopiją. Klientui taip patiko, kad norėjo parsivežti aštuonių metrų ilgio marmurinį fasadą atgal į Paryžių“, – dalijasi „Magic“ prodiuseris A. Pukevičius.
CARTIER - Alter ego from The Magic on Vimeo.
Naujoje prekės ženklo „Cartier“ kampanijoje filmavosi Holivudo aktorė Kaya Scodelario. „Didelis malonumas buvo stebėti ją aikštelėje – ne kasdien turime galimybę iš arti matyti, kaip dirba tokio lygio profesionalai“, – priduria jis.
Tiesa, pasak A. Pukevičiaus, reklamos „Alter ego“ filmavimas truko kur kas trumpiau nei parduotuvės „Cartier“ fasado atkūrimas: „Pačią dekoraciją statėme porą savaičių (dieną naktį), o filmavome dvi pamainas.“
Prekės ženklo „Cartier“ kampanijos filmavimui prireikė ir nemažai žmonių. Nors didžioji dalis – lietuviai, tačiau savo srities specialistai atvyko ir iš Prancūzijos.
„Filmavimo aikštelėje – dviejose 1000 kv. m. studijose – vienu metu dirbo maždaug pusantro šimto žmonių. Klientas kartu su savimi atsivežė ne tik režisierių ir operatorių, kaip dažnai įprasta mažesnio biudžeto klipuose, kurie atkeliauja į Lietuvą, tačiau ir visą grožio komandą: stilistą, plaukų stilistą bei grimerę su asistentais.
Fotografai, režisieriaus ir aktorės asistentai, didelė gamybos komanda, techninis personalas – iš viso apgyvendinome apie 50 žmonių iš kliento pusės. O per mėnesį pasiruošimo, atrodo, kad prie klipo spėjo padirbėti pusė Lietuvos“, – pasakoja prodiuseris A. Pukevičius.
Muitinė atėmė papuošalus, užklupo šalčiai
Įgyvendinant šį projektą, ne viskas vyko pagal planą. Pirmieji nesklandumai pasiekė komandą dar darbų pradžioje, kai koją pakišo muitinė ir sulaikė visus papuošalus, kuriuos klientas siuntė iš gamyklos Šveicarijoje.
„Dėl skambučių dešimtims žmonių ir didelių pastangų papuošalus gavome laiku, tačiau teko paprakaituoti ir paploninti liežuvį.
„Išmokome ir sužinojome labai daug. Stengiamės pritaikyti žinias ir naujuose projektuose. Nebūtini dideli biudžetai ir skambūs klientų vardai, kad suteiktum aukščiausio lygio paslaugas – kartais užtenka fantazijos ir noro žengti papildomą, kartais tau pačiam nepatogų, žingsnį, neieškant, kaip nukirsti kampus“, – sako A. Pukevičius.
Nepaisant kelių ne pagal planą įvykusių dalykų, kūrybos studija džiaugiasi patirtimi, kurią įgijo.
„Komanda, kurią turėjome galimybę priimti čia, Lietuvoje, ir pažinti – labai jauni ir kūrybiški, daug matę, pasiekę šioje srityje, įkvepiantys žmonės. Klipo režisierius Gordonas von Steineras, padedamas dar dviejų – judesio ir meno – režisierių, viso filmavimo bei repeticijų metu dirbo su triukšminga muzika fone, taip ne tik padėdamas aktorei judėti ir įsijausti, bet ir kūrė labai jaukią bei smagią atmosferą aikštelėje“, – kalba jis.