Nuo 2016 metų veikiantis Standartas tarnauja kaip orientyras įmonėms ir organizacijoms renkantis atsakingą komunikacijos partnerį.
Anksčiau Standartas buvo pritaikytas tik ryšių su visuomene paslaugas teikiančioms įmonėms, dabar – įvairių sričių komunikacijos sektoriuje veikiančioms įmonėms, – pabrėžiama pranešime spaudai.
Tokio Standarto poreikis kilo prieš daugiau kaip 5 metus, kai komunikacijos rinkoje pasitaikydavo nemažai ydingos praktikos: buvo dirbtinai išpučiamos įmonių apyvartos, dirbama su tarpusavyje konkuruojančiais klientais.
Be šių trijų reikalavimų – skaidri, atsakinga ir atskaitinga įmonė – asociacijos nariai išsikėlė tikslą šviesti ir edukuoti rinką bei patys nuolat tobulėti. Tai įgyvendinus, auditoriai suteikia „Visuomeniškos agentūros“ ir „Tobulėjančios agentūros“ Standarto ženklus.
„Mums svarbi visuomeninė ir švietėjiška veikla komunikacijos srityje. Todėl į Veiklos kokybės standartą įtraukėme tokias veiklas: teikiame pro bono komunikacijos paslaugas, priimame praktikantus, skaitome paskaitas ir organizuojame renginius. Savo darbuotojams užtikriname galimybes darbo metu mokytis, tobulėti“, – pasakoja asociacijos narė D. Lialytė.
Nepriklausoma audito bendrovė kasmet vertina, kaip Standarto siekiančios įmonės atitinka reikalavimus ir pagal tai išduoda Veiklos kokybės standarto sertifikatus. Asociacijos vienijamoms agentūroms finansų atskaitomybės, skaidrumo ir atsakingumo reikalavimai yra privalomi, o visuomeninės veiklos ir nuolatinio tobulėjimo reikalavimai – pasirenkami.
Ne asociacijos narės dėl Standarto įdiegimo 2021 metams gali kreiptis iki gruodžio 5 dienos.
„Šis Standartas yra tarsi teikiamų paslaugų kokybės garantas, kuris užtikrina, kad pasirinkti komunikacijos partneriai įsipareigoja ne tik užsakovui, bet visai rinkai“, – akcentuoja A. Jonkus.
Kokybės standarto reikalavimai yra naudingi ruošiant komunikacijos paslaugų pirkimo konkursų sąlygas – tiek verslo, tiek viešajam sektoriui.
Šiuo metu visi penki Standarto ženklai yra suteikti visoms KIA vienijamoms agentūroms: „Adverum“, „Agency 1323“, „co:agency“, „Headline Agency“, „Idea Prima“, „Integrity PR“, „Nova media“ ir „PR Service/Edelman Affiliate“.