1. Kūrėjų ekonomikos žaidėjai taps prioritetiniu naujienų šaltiniu
Kūrėjų ekonomika (angl. creator economy) yra įvardijama kaip ekonomika, programinės įrangos (tokios kaip socialiniai tinklai) dėka, leidžianti turinio kūrėjams ir nuomonės formuotojams uždirbti iš savo kūrybos. Goldman Sachs banko analitikai yra apskaičiavę, kad visame pasaulyje iš to uždirba 50 milijonų turinio kūrėjų ir šis skaičius kasmet auga. Socialinių tinklų vartotojams kūrėjai – prioritetinis šaltinis naujienų ir aktualijų pranešimams, todėl jie tampa konkurencingi naujienų portalams. Tikėtina, kad informacijos sklaidai 2024-aisiais nuomonės formuotojus vis dažniau pasitelks ne tik prekių ženklų atstovai, bet ir valstybinės institucijos.
2. Virtualūs nuomonės formuotojai jau čia