Mokėsi pritraukti daugiau sekėjų

Į duomenų įmonės „carVertical“ organizuojamas dirbtuves pakviesti mažiau Europoje žinomi nuomonės formuotojai, „TikTok“ platformoje kuriantys turinį apie automobilius ir motociklus. Mokymuose Vilniuje iš viso dalyvavo 14 influencerių, kurių bendras sekėjų skaičius siekia apie pusę milijono žmonių. Iš Rumunijos, Prancūzijos, Lenkijos, Graikijos ir Italijos į Lietuvą atvyko tiek pradedantieji influenceriai, turintys vos kelis tūkstančius sekėjų, tiek socialiniuose tinkluose atpažįstami nuomonės formuotojai savo sekėjus skaičiuojantys šimtais tūkstančių. Prie šio renginio prisijungė ir mūsų šalies turinio kūrėjai.

„Su influenceriais dirbame nuo pat įmonės įkūrimo. Jie yra mūsų prekės ženklo ambasadoriai, komunikuojantys apie mūsų produktą savo auditorijoms ir edukuojantys žmones apie naudotų automobilių rinką“, – sako „carVertical“ pardavimų ir partnerysčių vadovas Marius Semoška.

Pasak renginio organizatorių Karolinos Slavinskaitės-Valiokės ir Gabijos Vanagaitytės, influenceriai atrinkti atsižvelgiant į jų pastangas kurti gerą, įtraukiantį ir originalų turinį bei rodomus rezultatus: pardavimų skaičių, peržiūras, įsitraukimo rodiklius ir kt.

Visą savaitę nuomonės formuotojų laukė įvairios veiklos, užduotys ir mokymai, kurių metu patyrę ekspertai dalinosi savo patirtimi, kaip išnaudoti „TikTok“ algoritmus, didinti savo žinomumą ir pritraukti naujų sekėjų. Influenceriai taip pat buvo suskirstyti į komandas ir turėjo sukurti tam tikrą kiekį trumpų vaizdo įrašų.

Organizatoriai planuoja, kad per nuomonės formuotojų viešnagę Lietuvoje „TikTok“ ir „Instagram“ platformose jie turėtų publikuoti apie 150–200 turinio vienetų.

Vilniaus gatvėse išskirtinių automobilių medžioklė

Vilniaus gatvėse nuomonės formuotojai taip pat įvertino, kokius automobilius vairuoja lietuviai, ir ieškojo pačių įdomiausių modelių. Vaizdo įrašuose įamžinti ir išties išskirtiniai automobiliai: „Mercedes-AMG GT Coupe“, „Mercedes-Benz W124 2JZ 700 hp“ ar „Porsche 911 Targa“.

Vykdydami organizatorių sukurtas užduotis influenceriai susipažino su Vilniaus senamiesčiu, o į jų vaizdo įrašus pateko ir gražiausios Vilniaus vietos: Šv. Onos bažnyčia, arkikatedra, Užupis, rotušė ir kitos. Tai puiki reklama Vilniaus miestui, prisidėsianti prie miesto vardo garsinimo Europoje.

Renginio organizatoriai planuoja surinkti nuomonės formuotojų atsiliepimus apie mokymus ir įvertinti renginio naudą. M. Semoškos teigimu, sulaukus teigiamų rezultatų ir įvertinimų, įmonė svarstytų panašaus tipo mokymus organizuoti ir ateityje.