Automatizuotos rinkodaros platformą vystanti „Omnisend“ varžėsi technologijų pramonės šakos kategorijoje su kitų programinės įrangos kūrėjų aptarnavimo komandomis, tiesiogiai dirbančiomis su klientais.
„Džiaugiuosi dėl komandos pergalių, tačiau, mano nuomone, kur kas svarbiau yra tai, kad išsikėlę aukštus klientų aptarnavimo standartus, sugebame juos išlaikyti itin konkurencingoje JAV rinkoje. Aptarnavimo greitis ir maksimalus dėmesys klientų poreikiams išliks pagrindiniu mūsų tikslu ir ateityje“, – sako „Omnisend“ Klientų aptarnavimo skyriaus vadovas Deivydas Daugėla.
„Omnisend“ klientų aptarnavimo biurai yra įsikūrę Lietuvoje, Ukrainoje ir JAV. Iš viso komandoje dirba 19 specialistų, jie padeda daugiau nei 80-čiai tūkstančių įmonės klientų 130-tyje šalių pasiekti aukščiausius rezultatus ir atsako į jų užklausas visą parą ištisus metus.
Įmonė suteikia galimybę tiesiogiai konsultuotis su specialistais visiems klientams, nepriklausomai nuo to, ar jie naudojasi „Omnisend“ siūlomais nemokamais paslaugų planais, ar moka už naudojimąsi rinkodaros platforma.
Šiais metais „Stevie Awards“ klientų aptarnavimo ir pardavimų sričių apdovanojimai buvo įteikti 17-ąjį kartą. Komandų nuopelnus vertino septynios komisijos, kurias sudarė 170 ekspertų iš įvairių šalių.
„Omnisend“ – vienintelė Baltijos šalių įmonė, šiais metais patekusi į apdovanotųjų sąrašą. Tarp šių metų apdovanotųjų – ir tokie gerai žinomi vardai kaip „American Airlines“ bei IBM. Daugiausiai „Stevie“ apdovanojimų (46-is) šį kartą susižėrė tarptautinė siuntų pristatymo kompanija „DP DHL“. Visų šiais metais „Stevie Awards“ pelniusių įmonių sąrašą galite rasti čia.
„Omnisend“ klientų aptarnavimas ir anksčiau sulaukė teigiamų vertinimų – bronzinį tarptautinį „Stevie“ apdovanojimą įmonės klientų aptarnavimo komanda pelnė ir 2022 m., o atsiliepimų portale „G2“ įmonės aptarnavimą klientai vertino vidutiniškai 9 balais (bendras automatizuotų rinkodaros paslaugas teikiančių įmonių klientų aptarnavimo vertinimas – 8,7).
„Omnisend“ vysto automatizuotos rinkodaros platformą, kuria naudojasi daugiau kaip 80 tūkst. klientų 130-tyje šalių. Įmonė pelnė „Metų startuolio 2022“ titulą „Startup Lithuania“ ir Vilniaus miesto savivaldybės organizuojamuose apdovanojimuose.