„Omniva“ grupės rinkodaros vadovas Vadimas Komarskis sako, kad įmonė jau rugsėjį pradėjo ruoštis Kalėdoms, tad vykdo darbuotojų samdos kampaniją.

„Tapo tradicija, kad darbdavio įvaizdžio komunikacijai jau keletą metų iš eilės renkamės tikrus „Omniva“ veidus, tad visoje vaizdinėje medžiagoje galima matyti mūsų darbuotojus. Šiuo metu daugiausia ieškome kurjerių, siuntų skirstytojų ir klientų aptarnavimo specialistų, tad daugiausia šiuose padaliniuose dirbančių kolegų – Justino, Kipro, Ievos, Erikos, Egidijaus, Agnės, Airos – atvaizdai ir puošia reklaminę medžiagą. Įdomu tai, kad kampaniją kūrė taip pat „Omniva“ darbuotojai“, – pasakoja jis.

„Šios kampanijos metu numatytos dvi komunikacijos linijos, kurių žinutės viena kitą papildo: „Atlik suderinamumo testą ir pasitikrink, ar patiktų dirbti mūsų komandoje“ bei „Dirbk su džiaugsmu, dirbk „Omniva“. Juk kiekvieną dieną pristatome džiaugsmą daugiau kaip 50 tūkst. siuntų gavėjų. Testą atlikti galima paspaudus šią nuorodą“, – aiškina V. Komarskis.

Vadimas Komarskis

„Šia kampanija norime ir toliau plačiai dalintis savo komandos vertybėmis ir įmonės kuriama vidine kultūra. Esame viena komanda, kurios susitelkimas, komandiškumas ypatingai pasimato per Kalėdas, kai su išaugusiu pirkinių kiekiu el. prekyboje, dovanų siuntimu išauga ir mūsų darbų apimtys. Mums svarbu priminti, kad ne tik kiekviena siunta ir klientas yra ypatingi, kiekvienas komandos narys mums taip pat svarbus. Ir tokiam atsakingam darbui būtinas geros nuotaikos elementas, tad džiaugsmas iš esmės yra vienijantis elementas visoje mūsų komunikacijoje. Ta pačia idėja dalinamės ir Latvijos bei Estijos rinkose, tik ten samdos kampanijos vizualinėje medžiagoje matyti vietoje dirbantys kolegos.

„Omniva“ darbuotojų samdos kampanijai pasirinkome mūsų tikslinę grupę puikiai pasiekiančius skaitmeninės komunikacijos kanalus, kuriuos papildo socialinės medijos, lauko reklamos stendai, radijas bei nuomonės formuotojai

Kadangi ieškome net 160 darbuotojų, kampaniją sudaro dvi bangos – įvaizdinė bei taktinė, kuomet keletą kartų per savaitę analizuojame pasiektus rezultatus ir, jei reikia, darome pokyčius stiprindami geriau veikiančius kanalus. Planas yra paruoštas iki spalio pabaigos“, – sako „Omniva“ grupės rinkodaros vadovas.