„Po trijų dešimtmečių augimo inovacijų ir rinkos dalies prasme „Yukon“ grupė pribrendo vienijančiam identitetui. Tai vienas paskutiniųjų įmonės įkūrėjo Aliaksandro Alsheuskio plėtotų projektų, prie kurio mūsų komanda dirbo porą metų. Naujas korporatyvinis prekės ženklas suteiks daugiau aiškumo mūsų verslo bei socialiniams partneriams ir darbuotojams. Taip pat jis padės kurti vieningą kultūrą skirtingose šalyse veikiančiose grupės įmonėse ir stiprinti pirmaujančias pozicijas pasaulinėje rinkoje“, – sako grupės generalinė direktorė Volha Alsheuskaya.

Anot V. Alsheuskayos, nauja tapatybė pabrėžia ilgalaikę įmonių grupės strateginę kryptį – save pozicionuoti kaip Europoje veikiantį gamintoją, kurio visi technologiniai, projektavimo, gamybiniai ir rinkodaros procesai įgyvendinami Europoje veikiančių grupės bendrovių.

Naujuoju identitetu, sukurtu su dizaino studija „andstudio“, perteikiama „Yukon“ grupės inžinerinė kryptis ir susitelkimas į inovacijas bei jų kūrėjus – grupės darbuotojus, kurių yra daugiau nei tūkstantis, apie 300 jų – Vilniuje.

„Yukon Group“ logotipas – minimalistinio stiliaus. Jame susipina ir kūrybinės krypties idėja, ir technologinis įmonės aspektas – optika ir šviesos efektas. Logotipo simbolis – nuoroda į žvilgsnį pro optinį lęšį. Toks įvaizdis pabrėžia mūsų įmonės viziją ir misiją – kurti technologijas, padedančias žmonėms matyti net sudėtingiausiomis oro sąlygomis“, – pasakoja Germanas Kavalskis, „Yukon Group“ komunikacijos vadovas.