Vasaros pradžioje naujienų portalas DELFI pradėjo socialinę iniciatyvą „nežVAIRUOK“, kuria siekia atkreipti vairuotojų dėmesį į tai, kokį pavojų kelia įprotis vairuojant žvilgčioti į telefoną.

Ekspertų vertinimu, naršymas už vairo yra šešis kartus pavojingesnis nei vairavimas išgėrus. Tyrimai rodo, kad naršančio telefone vairuotojo akys nuo kelio būna nusuktos net keturis kartus ilgiau. Didžiausią pavojų kelia žinučių rašymas. Atrašydamas žinutę vairuotojas dėmesį nuo kelio iš viso nukreipia mažiausiai 5 sekundėms. Jei važiuojama 90km/h greičiu, per tas 5 sekundes galima pervažiuoti išilgai visą futbolo aikštę.

Prie iniciatyvos DELFI pakvietė prisijungti ir menininkus, dizainerius, iliustratorius ir kitus, norinčius išmėginti jėgas kuriant plakatą – jiems buvo pasiūlyta sukurti kampanijos plakatą, taip ne tik prisidedant prie svarbios visuomenės problemos sprendimo, bet ir gaunant galimybę laimėti 1000 eurų už geriausią plakatą.

Iš viso šiam konkursui buvo atsiųsta daugiau nei 80 darbų. Atitinkantys konkurso taisykles darbai buvo perduoti profesionalų komisijos vertinimui: ją sudarė reklamos agentūros „New!“ vadovas Tomas Ramanauskas, dailininkai Algirdas ir Remigijus Gataveckai, dailininkas Rimas Valeikis, režisierė Dalia Ibelhauptaitė, menininkė Nomeda Marčėnaitė, fotografė Aleksandra Kingo.

Komisija atrinko 20 geriausių darbų, kuriuos galima pamatyti parodoje M. Mažvydo bibliotekoje, iš kurių vėliau išrinko patį geriausią,T. Stasiulevičiaus ir komandos darbą.

„Dėkojame visiems, siuntusiems savo darbus, ir komisijos nariams, sutikusiems skirti savo laiko. Džiaugiamės, kad jų nuomonės dėl nugalėtojo buvo gana vieningos – laimėjęs darbas pirmavo gana ryškia persvara, tad, tikimės, jis tikrai bus paveikus, atkreips vairuotojų dėmesį ir paskatins juos atsisakyti pavojingo įpročio“, – kalbėjo DELFI rinkodaros vadovas Irmantas Matilionis.

Skaitomiausias kiekvieną dieną naujienų portalas DELFI su visa eile teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms ir skelbimų portalas „Alio.lt“ nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Adnet media“.