Čia paaiškės 15-os kategorijų nugalėtojai: be minėtų trylikos kategorijų, tarp kurių ir nauja – „Lyderystės komunikacija“ – dar bus paskelbtas Publikos balsas ir tradiciškai tituluota Metų agentūra, kuria pernai tapo „Bosanova“. Renginyje taip pat bus apdovanoti ir trijų specialiųjų nominacijų – „Metų komunikatorius“, „Išbandymas viešumu“ bei „Verslo nuomonės lyderis“ – nugalėtojai.
Išryškėjo lyderystės svarba ir hibridinio darbo modelio įtaka
„PR Impact Awards 2022“ tarptautinės vertinimo komisijos pirmininkė, Europos komunikacijos direktorių asociacijos ambasadorė Lietuvai Lina Jakučionienė teigia likusi maloniai nustebinta profesionalių komunikacijos projektų gausos ir džiaugiasi, jog konkursas kasmet iškelia vis aukštesnę kokybės kartelę, o aiškūs ir konkretūs vertinimo kriterijai komisijos nariams padeda objektyviai įvertinti darbus.
Ekspertė pastebi, kad šiemet konkursui pateiktuose projektuose buvo juntama ryški hibridinio darbo modelio įtaka – būtent tai skatino komunikacijos profesionalus didžiausią dėmesį skirti organizacijų ir jų darbuotojų tarpusavio pasitikėjimo kultūros stiprinimui ir kūrimui.
„Užsitęsęs pandemijos laikotarpis dar labiau ryškino lyderystės svarbą – konkursui pateikti įdomūs lyderio komunikacijos sprendimai, o socialinės atsakomybės ir tvarumo projektai šiemet, kaip ir pernai, pasižymėjo savo gyliu, svarba ir mastais. Smagu, kad komunikacijos lauke vis daugiau naudojamasi inovatyviomis skaitmeninėmis technologijomis, ieškoma įdomių skaitmeninių ir tradicinių komunikacijos kanalų sinergijos variantų“, – pažymi L. Jakučionienė.
Projektų sklaidos rezultatai audituoti
Jau antrus metus iš eilės užtikrinti kuo didesnį objektyvumą vertinant konkurso paraiškose pateiktą informaciją padėjo ir žiniasklaidos analizės bendrovė „Mediaskopas“.
„Kaip ir praėjusiais metais, remdamiesi didžiausia Lietuvoje „Mediaskopo“ žiniasklaidos stebėsenos duomenų baze, tikrinome projektų autorių nurodytus kampanijų rezultatus – tiek pasiektos auditorijos, tiek paminėjimų įvairiuose Lietuvos žiniasklaidos šaltiniuose, skaičius. Šiais metais ypatingai džiugino platesni rezultatų aprašymai, kurie itin palengvino mūsų darbą surenkant bei suskaičiuojant visus duomenis. Pastebėjome, jog ne vieno projekto sklaida buvo net didesnė nei nurodė patys pareiškėjai“, – pranešė „Mediaskopo“ duomenų sprendimų ir analizės vadovė Vilūnė Kairienė.
Skelbiamas finalininkų sąrašas
Į finalą patekusių projektų pristatymas ir apdovanojimai, taip pat konferencija „Komunikacija naujoje realybėje: empatija, vertybės ir melas“ vyks birželio 10-ąją. Detalią renginio programą rasite čia. Bilietus į renginį dar galima įsigyti svetainėje www.primpactawards.com.
Konferenciją ir geriausių komunikacijos projektų apdovanojimus „PR Impact Awards“ jau devintą kartą organizuoja Lietuvos komunikacijos asociacija (LTKA) kartu su Komunikacijos industrijos asociacija (KIA).
Konkurso „PR Impact Awards 2022“ finalininkai pateikiami lentelėje (13 kategorijų, atsitiktine tvarka):