Sėkmė – dėl originalaus turinio
Birželį jaunimo auditoriją suburiantis išankstinio mokėjimo paslaugos „Pildyk“ kanalas „YouTube“ platformoje sulaukė daugiausiai peržiūrų – kanale paskelbti vaizdo įrašai iš viso buvo peržiūrėti daugiau kaip 3,1 mln. kartų.
Dominyka Jonušienė, „Pildyk“ prekių ženklo vadovė, sako, kad kanalo sėkmę lemia išskirtinis, originalus, dinamiškas turinys. Jį kuriantys jaunuoliai turi visišką kūrybinę laisvę – gali kurti tai, kas įdomu jiems patiems.
„Kartu su kūrėjais atradome būdą, kaip kurti tokį turinį, kuris tiek jiems, tiek žiūrovams būtų labai įdomus ir tuo pačiu neštų naudą prekių ženklui. Vasarą turinys dar labiau stebina – kūrėjai susikonstruoja 100 km/h važiuojantį baseiną, praleidžia naktį apleistoje mokykloje ar tuščioje psichiatrinėje ligoninėje, valgo beveik nevalgomus dalykus, ar dalinasi įspūdžiais iš renginių ir kelionių užsienyje. Vaizdo įrašai surenka net šimtus tūkstančių peržiūrų, nes panašaus pobūdžio laisvalaikiui skirtų, bet ir edukuojančių vaizdo įrašų rinkoje nėra daug“, – teigia D. Jonušienė.
Nuo 2009 m. veikiančiame „PildykLT“ kanale reguliariai talpinami neformalaus pobūdžio vaizdo įrašai, kuriuos kuria jaunosios kartos pamėgti Lietuvos „YouTube“ kūrėjai – Andrius Talžūnas, Aqva, Artūras iš StimoMedia, DEMINO ir kiti. Jie išbando įvairius iššūkius, dalinasi savo vertinimais, keistais atradimais, įdomybėmis ir veiklomis.
D. Jonušienė priduria, kad „Pildyk“ kanalas reguliariai per mėnesį surenka apie 3-4 milijonus peržiūrų. Kai kurie vaizdo įrašai ir juose matomos veiklos jau spėjo tapti skiriamuoju „Pildyk“ bruožu. Tarp tokių – žaidimas „Gėrimpongas“, taip pat vaizdo įrašai apie slėpynes keistose lokacijose, pavyzdžiui, vandens parke, siaubo kambaryje ar kino salėje, o turinį papildo įgyvendinami prasmingi projektai.
Nesitraukia iš lyderių pozicijų
„Pildyk“ kanalas „YouTube“ platformoje jau ketverius metus laikosi tarp populiariausių Lietuvoje, o praėjusių metų gruodžio mėnesį taip pat buvo pripažintas žiūrimiausiu.
„Tai didžiulis įvertinimas visai kūrybinei komandai, nes visos kanale esančios peržiūros yra surenkamos organiškai. „YouTube“ kanalo vaizdo įrašai nėra gausiai reklamuojami, tad auditorija į kanalą dėl gero turinio ateina pati. Be to, įrašai nėra monetizuojami – juose nėra reklamos ir pats kanalas pajamų negeneruoja. Tačiau jis mums duoda daugiau – padeda kurti ryšį su klientais ir auditorija“, – sako D. Jonušienė.
Populiariausių Lietuvos „YouTube“ platformos kūrėjų, kanalų ir vaizdo įrašų reitingai skelbiami tinklalapyje ytop.lt. Čia vertinami daugiau nei 3 tūkst. lietuviškų „YouTube“ kanalų bei generuojami žiūrimiausiųjų sąrašai.