Ar taip ir buvo, kai šią savaitę pranešta apie mirusią klinikos „Denticija“ pacientę?
Atrodo, klinika pateko į „freeze“ būseną: nelaimė įvyko trečiadienį, o klinikos vadovė komentarus pateikė tik kitą dieną. Fragmentiški komentarai pasiekė ne visas pagrindines žiniasklaidos priemones. Tiesa, ne tik pats vėlavimas, bet ir komentarų turinys kelia antakius. Kritika Bendrajam pagalbos centrui dėl lėtumo („Mes susidūrėme su situacija, kad paskambinus į 112 nebuvo sujungta taip greitai, kaip norėjosi mums“), bet svarbiausia – paciento mirtis komentare pirmiausia įvertinta kaip „didžiulė nelaimė mūsų klinikai“. Tik po to klinikos vadovė ištarė: „Bet dar didesnė artimiesiems, labai reiškiame jiems užuojautą, esame labai sukrėsti.“