„Microsoft Bing Ads“ atstovė Christi Olson teikia, kad šiuo metu naudojimasis balso paieška sudaro apie 5-10 proc. visų užklausų. Ir nors šis skaičius atrodo mažas, ji įsitikinusi, kad po penkerių metų tai bus bendra rinkoje vyraujanti tendencija, rašo portalas „Adweek“.
Ch. Olson pataria prekės ženklams jau dabar galvoti, kaip jų pavadinimai ne tik atrodo užrašyti, bet ir kaip skamba: pagal tai turėtų būti optimizuojami ir jų tinklapiai. „Kai nagrinėjame mokamos ir organiškos paieškos duomenis, matome, kad verslas atsilieka prisitaikydamas prie naujų technologijų“, - sako ji, patardama kuo greičiau adaptuoti savo skelbiamą turinį ir nepavėluoti į traukinį.
Nors šiuo metu tai dar skamba kiek perdėtai, tenka pripažinti, kad įrenginių, naudojančių „Bing“ paieškos sistemą, tarp kurių – „Apple“ siūlomas „Siri“ ir „Amazon“ atstovas „Alexa“ – populiarumas auga. „Amazon“ skaičiuoja, kad nuo 2014 m., kai „Alexa“ buvo pristatytas, buvo parduota daugiau nei 3 mln. šių įrenginių. Be to, didžiausia paieškos sistema „Google“ taip pat jau pristatė savo variantą balsu valdomos paieškos sistemos ir, neabejotina, toliau ją tobulins.