Pakalbėkime apie „buitiaką“: kodėl nauja platforma „BeReal“ kopia į atsisiunčiamiausių topus
„Edumint“ bendraįkūrėjas ir lektorius, 12 metų patirties turintis socialinių tinklų rinkodaros specialistas, LiMA Vilniaus skyriaus tarybos narys Domantas Širvinskas ragina žengti kelis žingsnius atgal ir pažiūrėti į socialinius tinklus iš tolo. Ko iš laiko prieš ekraną tikisi vartotojai? Kokias funkcijas dabar atlieka socialiniai tinklai ir ar iš esmės jie vis dar yra „socialiniai“? Kodėl kiekvienas marketingo specialistas savo telefone turėtų turėti „TikTok'ą“ ir „BeReal'ą“? Kokius naujus kasdienius įpročius šiemet verta įgyti, kad būtumėte konkurencingas rytoj? Ką daryti artimiausiais mėnesiais, kad kurtume vertę klientams ir nuolat tobulėtume? Tokius klausimus LiMA konferencijoje „Digital marketing update'23“ kėlė D. Širvinskas. Pateikė ir atsakymų.