– Esate ne kartą pasakojęs apie „Transfergo“ veiklos pradžią, kaip patys gyvendami užsienyje susidūrėte su nepatogumais pervedant pinigus ir ėmėtės šią problemą spręsti. Žiūrint iš marketingo pusės, asmeninio poreikio užteko, kad pabandytumėte iš to sukurti verslą, ar prieš pradėdami dar atlikote papildomus rinkos tyrimus, aiškinotės, ar ir kitiems tikrai to reikia?

– Taip, mūsų istorija buvo tokia, kad turėjome verslą ir mums reikėjo pervedinėti pinigus iš Jungtinės Karalystės į Lietuvą. Čia susidurdavome su problemomis, pavyzdžiui, bankas pervedė pinigus į Latviją, kurioje tuo metu buvo latas, bet jiems tai buvo visiškai nesvarbu. Pamatėme, kad problema yra ne į klientą orientuotos finansinės paslaugos ir nuo to viskas prasidėjo, tai mes norėjome išspręsti.

Pirmas klausimas buvo ne tai, ar klientams tokios paslaugos reikia, o pasitikėjimas – iš esmės tai yra pasitikėjimo verslas. Tad nuo pirmos dienos galvodami apie savo prekių ženklą fokusavomės į tai, kaip klientai jaučiasi apie mus, ar gali mums patikėti savo pinigus, kuriuos labai sunkiai uždirba. Tad nuo pat pirmųjų dienų mes realiai darydavom vos ne „1 to 1“ pardavimus (liet. vienas vienam – red. pastaba). Tiesiog eidavome pas klientus ir sakydavome: štai, mes pervesime už tokią sumą, tikrai geras pasiūlymas, pasitikėkite mumis asmeniškai, jei ne – mes garantuojame.

Nuo to viskas prasidėjo, bet, aišku, taip gali veikti, kol yra vienas, du, dešimt ar šimtas klientų, o kai tai perlipi, reikia kažkaip skeilinti (didinti mastelį – red. pastaba). Tad tie asmeniniai pokalbiai buvo kelis pirmus mėnesius, kad gautume investiciją, o po to mes labai daug naudojomės įvairiais forumais, įvairiomis feisbuko grupėmis, kur tik kalbasi žmonės, ir mūsų strategija buvo laimėti pokalbius. Realiai mes asmeniškai dalyvaudavome pokalbiuose, diskutuodavome apie skirtingus galimus variantus, kaip siųsti pinigus. Mes siekėme geriausiai, išsamiausiai atsakyti į klausimą ir galų gale laimėti diskusiją, parodyti, kad iš tikrųjų pas mus yra geriausias būdas pervesti, kur yra realaus laiko pervedimai ir kaina yra 95 proc. mažesnė nei tradiciniais būdais. Tad tokia buvo mūsų strategija ir mes iki šiol ja vadovaujamės, tik visiškai kitokiu masteliu, nes dabar mes darome tokį lokalizuotą influenceriais grįstą marketingą.