Pandemija keičia verslo ir valstybės santykius: kodėl prekės ženklams tapo būtina veltis į politiką
3Visuomenės požiūris į verslą ir reikalavimai jam keitėsi dar iki pandemijos, tačiau ji tapo akseleratoriumi, dešimteriopai pagreitinusiu vykstančius procesus. Išlikti pasikeitusiame pasaulyje norintys prekės ženklai negali užmerkti akių prieš išryškėjusias tendencijas, rodančias, kad prekės ženklams turėti svarbesnį tikslą nei tik uždirbti pelną tampa būtina verslo sąlyga. Neturėsi paskirties – nesulauksi palaikymo nei iš visuomenės, nei iš valstybės, kurios vaidmuo verslui krizės sąlygomis vėl išaugo. Kas keičiasi verslo, valstybės ir visuomenės santykiuose ir kaip prie to turi prisitaikyti prekės ženklai, konferencijoje „LiMA CMO Summit“ pasakojo komunikacijos ekspertas, agentūros „Fabula“ partneris ir valdybos pirmininkas Mykolas Katkus.