BMW didina investicijas į e. sportą
Nors e. sporto varžybas BMW remia jau trejus metus, pasaulį ištikusi pandemija ir jos pasekmės automobilių gamintoją paskatino šiai rėmimo formai skirti dar daugiau dėmesio. Šiuo metu BMW bendradarbiauja net su penkiomis geriausiomis pasaulio e. sporto komandomis ir sako, jog prisidėjimas prie e. sporto jiems tampa ne rėmimo aktyvacija, o strateginiu komunikacijos kanalu.
„E. sportas yra kanalas, kuriuo tikimės pasiekti Z kartą, kol kas dar nelabai mumis besidominčią. Tačiau ateis laikas, kai jiems prireiks automobilio ir mes jau būsime jų galvose“, – kalba BMW atstovai. Rinkodaros biudžetas bus skiriamas ne tiesioginei reklamai pirkti, o kurti autentiškam, įdomiam ir e. sporto komandų fanus įtraukiančiam turiniui, kurį BMW skleis tiek savo, tiek komandų socialinės medijos kanalais, bendrai turinčiais keliasdešimt milijonų sekėjų. Turinio pasiekiamumo rodiklius BMW nurodo kaip vienus iš svarbiausių vertinant šio projekto efektyvumą ir sėkmę. Jei įdomus šis projektas, socialiniuose tinkluose sekite #UnitedinRivalry ir stebėkite, kaip jam sekasi.
„Adidas“ atsigręžė į žaidimų industriją
Atšaukus didžiuosius sporto renginius, „Adidas“ atstovai, kiek pagalvoję, ėmė ir Turkijoje atkūrė Europos čempionatą FIFA20 „Playstation“ vaizdo žaidime. Jau nuo gegužės pradžios prekės ženklas transliuoja „Neatšauktos taurės“ („Uncanceled Cup“) varžybas savo šios šalies „Facebook“, IGTV ir „YouTube“ profilių sekėjams. Kaip tikrose varžybose, įvyks 51 žaidimas, o finalas gali būti transliuojamas netgi per šalies televizijos stotis. Kiekvienose virtualiose varžybose apstu „Adidas“ logotipų, o žiūrovai vėliau, panaudojant retargeting reklamą, skatinami pirkti specialią „Neatšauktos taurės“ varžybų atributiką, pavyzdžiui, džemperius, taip skatinant ir „Adidas“ e. komercijos pardavimus Turkijoje.
„Adidas“ atstovai neabejodami teigia, kad vaizdo žaidimai jiems tapo atskiru komunikacijos kanalu. Prekės ženklo planuose – partnerystė su „Playstation“, naujos virtualios žaidynės ir panašūs sprendimai kitose rinkose. Vaizdo žaidimų vartotojų pasaulyje nenumaldomai daugėja, todėl „Adidas“, atradęs naudingas sinergijas su el. prekyba, šiai rinkai pradeda teikti vis didesnį dėmesį. Pandemija baigsis, o mes ir toliau vaizdo žaidimams teiksime prioritetą, sako šio prekės ženklo atstovai.
O kas Lietuvoje?
Lietuvoje masiniai sporto renginiai, minias dalyvių turėję sutraukti pavasarį ar vasaros pradžioje, taip pat keičia savo planus ir stengiasi prisitaikyti prie pasikeitusių aplinkybių. Dalis jų starto datas nukėlė į vėlesnį laiką, kiti, tokie kaip „Vilniaus pusmaratonis“, „We Run Vilnius“, „Kauno maratonas“ persikėlė į virtualią erdvę ir bandys įvykti nauju formatu. Pažiūrėsime, kokių rėmimo aktyvacijų imsis jų partneriai. Žinoma, lygintis su tokiais grandais kaip BMW ir „Adidas“ negali, tačiau gal sulauksime vieno kito įdomesnio sprendimo, apie kuriuos verta pradėti galvoti, nes pandemija kol kas dar neįveikta.