Skatina pirkti sąmoningai

„Mūsų prekybos centras visuomet palankiau vertina tas rinkodaros kampanijas, kuriose svarbios žinutės komunikuojamos su humoru, pasitelkiant visiems gerai suprantamas sąsajas ir patirtis. Liūdesio mums dabar pilnai užtenka iš aplinkos – žmonės nesijaučia saugūs, užtikrinti ateitimi. Tad būtina ieškoti progų susikurti sveiką pozityvumą ir jį išlaikyti“, – pranešime žiniasklaidai cituojama prekybos centro vadovė B. Kalanovaitė.

„Daugeliui žmonių per Kalėdas pažįstama situacija, kai gauname dovanas, visiškai nesusijusias su mūsų pomėgiais ar interesais. Neretai tokias dovanas pavadiname „nesąmonėmis“. Dėl to šiemet „Dovanoramos“ šūkis kviečia dovanas rinkti sąmoningai, skoningai, gerai apgalvojant. Tikimės, kad daugelis prisimins save tokioje situacijoje ir galės priimti geresnius sprendimus“, – priduria ji.

Pasak prekybos centro vadovės, šiuo laikotarpiu sąmoningo apsipirkimo tema itin aktuali dėl kelių priežasčių: pirkėjai vis daugiau dėmesio skiria tvaresniam vartojimui, be to, išaugus išlaidoms daugelis nori apsipirkti protingiau, neišlaidauti ne pirmo būtinumo prekėms: „Įvairios pirkėjų apklausos Lietuvoje rodo, kad žmonės šias Kalėdas planuoja sutikti kiek kukliau nei įprastai. Tad galima spėti, jog dauguma žmonių ir po eglute tikisi rasti tokias dovanas, kurias galės realiai panaudoti. Ši kampanija kalba būtent apie tai.“

Per šventes keičia pavadinimą

Prekybos centro „Panorama“ partnerės, agentūros „Ogilvy Vilnius“ kūrybos direktorius Tomas Karpavičius sako, kad tokia kampanijos žinutė – neįprasta komunikacija prekybos centrui. „Esame įpratę, kad prekybos centrai prieš Kalėdas skatina pirkti urmu, daug ir greitai. Tuo tarpu „Dovanorama“ į pirmą vietą stato sąmoningą vartojimą, gerą skonį bei laisvę rinktis protingai. Be to, šventiniu šūkiu taip pat siekiama sumažinti pasiruošimo šventėms įtampą, slopinti prieššventinį triukšmą, jog netektų pirkti paskubomis“, – pastebi T. Karpavičius.

Anot jo, dar 2019 metais pirmą kartą įgyvendinta „Dovanoramos“ kampanija tapo iki šiol neišbandytu ir drąsiu rinkodaros žingsniu: „Ne kiekvienas prekybos centras ryžtasi pasikėsinti į tai, kas yra jo esmė – vardą. O „Panorama“, drąsiai pakeisdama pirmas pavadinimo raides visose prekybos centro reklaminėse pozicijose, tikrai buvo pastebėta. Pirmais metais kilo nemenkas ažiotažas, gauta daug spaudos dėmesio. Džiaugiamės, kad kampaniją galime ir toliau sėkmingai plėtoti.“