Konferencijoje „LiMA Day Lietuva‘22“ pranešimą „Pitch, don‘t kill my vibe“ skaičiusi Toma, turinti 10 metų patirtį reklamos industrijoje, juokaudama save vadino good feelingo architekte ir prisipažino, kad kadaise pitchai netgi atrodė šiek tiek žavingi.
„Romantika, sėdime su kolegomis iki paryčių, kartais – savaitgaliais. Pica iš įmonės sąskaitos. Kartais – ne tik pica. Fainai. Adrenalinas, norisi įrodyti, kad esame geresni už konkurentus. Bet natūralu, kad tai negali tęstis ilgai laiką, nes tai nėra tvarus veiklos modelis. Todėl po kurio laiko nebebuvau kūrybininkė, tačiau dabar, kai jau penkti metai dirbu strateginėje pusėje su klientais, pradedu suprasti, kad ir jiems pitchai nėra tokie jau faini“, – įžvalgomis dalijosi T. Stasiukaitytė ir uždavė retorinį klausimą: ar tikrai blogai norėti gauti daugiau, geriau ir vis už mažiau?