„Inward“ teiks tokias paslaugas kaip darbdavio pozicionavimo strategijos formavimą, įgyvendins darbuotojų samdos kampanijas, ves vidinės komunikacijos mokymus, rengs įvairias vidinei komunikacijai skirtas priemones. Jos darbai taip pat apims tvarumo ataskaitų rengimą ir organizacijos tvarumo projektų išorinę komunikaciją, pagalbą planuojant ir įgyvendinant organizacijose pokyčius, įtraukiant darbuotojus, auginant komandos lyderius ir daugybę kitų paslaugų.

„Su „Partners in Comms“ kartu sėkmingai įgyvendinome eilę projektų. Supratome, jog veikdami kartu atliepiame net tarptautinių verslo lyderių poreikius ir keliamus lūkesčius – jiems imponuoja mūsų patirtis, žinios ir resursų įvairovė, nes visa tai leidžia užtikrint labai aukštą kokybę. Todėl suvokę, kad visi turime panašių tarptautinės plėtros ambicijų nusprendėme suvienyti jėgas, sukurdami jungtinį prekės ženklą „Inward“. Jis išskirtinai orientuotas tik į užsienio rinkas. Startuoti ketiname nuo tų Europos šalių, kuriose jau turime patirties“ – sako Julius Kaknevičius, „We Are Marketing“ įsteigėjas ir partneris.

„Dirbdami kartu su „Partners in Comms“ puikiai papildome vieni kitus savo sričių kompetencijų žiniomis. O tai leidžia būti taiklesniems savo siūlymuose, ypač kai sprendžiame strategijos įgyvendinimo taktinius klausimus. Jaučiame ir augantį poreikį tarptautiniu mastu veikiantiems verslams turėti vidinės komandos pastiprinimą išorėje. Tad mūsų tikslas ir bus būti tuo partneriu, kuris padėtų užtikrinti darbdavio įvaizdžio vientisumą skirtingose rinkose. Ką neretai vien tik vidinės komandos resursais nėra paprasta įgyvendinti“ – sako „We Are Marketing“ darbdavio įvaizdžio strategė Giedrė Rimkė.

„Mūsų bendra patirtis parodė, jog Lietuvoje kuriami sprendimai koja kojon žengia su pasaulinėmis rinkos tendencijomis, optimaliais resursais pasiekia norimus rezultatus, o sukurti tvirti santykiai su klientais užtarnauja ilgalaikes partnerystes“, – tvirtina Vija Urbanavičienė, „Partners in Comms“ vadovaujančioji partnerė.

„Partners in Comms“ duetas Giedrė Simanauskaitė ir Vija Valentukonytė-Urbanavičienė Lietuvoje gerai žinomos kaip 2021 m. išleistos knygos apie vidinę komunikaciją „Organizacija, kuri susikalba“ autorės. Ši knyga ką tik buvo išversta į anglų kalbą, atnaujinta ir šiemet bus pristatyta Niujorke. „Partners in Comms“ teikia strategines konsultacijas, vykdo vidinės komunikacijos, darbdavio įvaizdžio ir pokyčių projektus, bei veda mokymus komunikacijos temomis.

„We Are Marketing“ yra specializuota B2B rinkodaros agentūra, kurios tarptautinė komanda teikia pilną spektrą rinkodaros paslaugų įskaitant ir įmones, kurios Europoje ar pasaulyje yra tarp savo sektoriaus lyderių. Darbdavio įvaizdžio strateginės ir jos įgyvendinimo paslaugos yra jau 12 metų rinkoje veikiančios agentūros paslaugų krepšelio dalis.

„Partners in Comms“ bei „We Are Marketing“ darbdavio įvaizdžio ir vidinės komunikacijos klausimus jau patikėjo „Light Conversion“, „Baltic Transline“, „DPD“, „Philip Morris International“, „Exacaster“, „Kotryna Group“, „Hotrema“, „Ignalinos atominė elektrinė“, „Apex Aliance“, ir kt.