Pasamdyti vienam grandioziniam projektui nusprendė nebesiskirstyti ir pradėjo savo verslą: koziriu tapo pažintys su menininkais
1„Kultūra ir verslas lygu unikalūs projektai. Yra daugybė būdų tradicinį marketingą, reklamą ar renginį paversti netikėta patirtimi, matoma ar girdima ne tik dalyviams, bet ir nacionaliniu ar net tarptautiniu mastu“, – neabejoja „Kaunas 2022“ komunikacijos vadovė Agnė Pinigienė. Ji ir dar trys kolegos iš Europos kultūros sostinės projekto nusprendė, kad per kelerius metus sukauptos žinios ir patirtis negali sustoti projekto rėmuose. Niekas neprivalo baigtis, jei gali transformuotis ir toliau veikti kitu pavidalu. Taip gimė kūrybinių patirčių agentūra „Salto“, pati sau atverianti naują veiklos nišą. Influencerius buriančios agentūros šiandien jau nieko nestebina, tačiau kolaboruoti su verslu ne tik galinčių, bet ir norinčių menininkų tinklas iki šiol nebuvo nunertas.