„Daug kas stebėjosi, kai prieš ketverius metus skaitytojams pasiūlėme „Delfi Plius“ prenumeratą. Tačiau laikas parodė, kad šis žingsnis buvo teisingas – Lietuvoje, kaip ir visame pasaulyje, stiprėja tendencija mokėti už kokybišką žiniasklaidos turinį ir taip prisidėti prie jos veiklos stiprinimo. „Delfi Plius“ prenumeratorių skaičius nuolat auga, tačiau vis dar dažnai tenka išgirsti klausimų, kada gi prenumerata bus pigesnė. Tad štai, tokių kainų, kaip dabar, daugiau nebus – Juodojo penktadienio proga prenumeratoriais galima tapti už kone simbolinę kainą“, – sako Delfi verslo plėtros vadovas Irmantas Matilionis.
„Delfi Plius“ prenumerata – tai raktas į išskirtinį mokamą turinį, kuriame – „The Economist“ ir „Bloomberg“ naujienos lietuviškai, analitiniai straipsniai, tyrimai, išskirtiniai interviu, vertingi patarimai ir įdomios istorijos. Čia rasite daugiau nei 8000 straipsnių, multimedijų, konferencijų ir įvairių video įrašų archyvą, kiekvieną mėnesį pasipildantį 1000 vnt. naujo turinio, taip pat – išankstines tekstų, tyrimų ir televizijos kanalo „Delfi TV“ laidų premjeras. „Delfi Plius“ prenumeratoriai nemato iššokančių reklamų visoje „Delfi“ aplinkoje.