„Ieškote dovanos savo mylimai moteriai – štai ji!Tinka visomis progomis ir atviruko su palinkėjimu nereikės pridėti, ji tikrai jausis įvertina ir pamaloninta“, – pasidalindama šia nuotrauka ironizavo vilnietė Asta, stebėdamasi, kaip tokios nesąmonės gali gimti rinkodarininkų galvose.
Lygių galimybių kontrolieriaus tarnybos Teisės skyriaus vyresnioji patarėja Laima Vengalė-Dits komentavo, kad ši reklama jų yra vertinama kaip stiprinanti stereotipą, kad namų ruoša yra tik moterų sritis. „Etiketės žinutė paprasta: indus plauna tik moteris, o vyras, kai jos nėra, nepajėgus to padaryti, taigi, formuojami neteisingi stereotipai apie abi lytis. Jei tekstas būtų suformuotas šiek tiek kitaip, pavyzdžiui, be kreipinio į konkrečią lytį ir įterpus kitą įvardį, kad ir, „Kai manęs nėra“ – taip nurodant į patį indų ploviklį – etiketė būtų ir įdomesnė, ir ne tokia stereotipiška“, – vertino ji.
Rinkodaros ekspertas, Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) valdybos narys Andrius Milinavičius svarstė, kad šią reklamą galima laikyti nevykusiu bandymu pajuokauti. „Moteris nėra indaplovė. Ši etiketė yra atvirai seksistinė ir, akivaizdu, kad kažkas, kas norėjo padaryti žaismingą sprendimą, nepagalvojo iki galo. Marketinge galima žaisti ir vartoti įvairius terminus, kurie gali būti ant ribos, siekiant atkreipti dėmesį, tačiau bijau, kad šis pavyzdys greičiau sukelia nesmagių minčių, nei sukelia šypseną“, – teigė jis.
Ploviklį platinančios kompanijos „Henkel“ atstovai teigė atsiprašantys, jei ši etiketė ką nors įžeidė. „Mūsų prekės ženklo produktai buvo sukurti padėti žmonėms namų ruošoje, neišskiriant nei vyrų, nei moterų, ir mūsų rinkodaros komunikacija yra nukreipta į juos visus. Vėliau nusprendėme į kai kurias etiketes pridėti humoristinių žinučių. Mūsų vienintelis tikslas buvo sukurti emocionalias ir humoristines asociacijas su mūsų prekės ženklu. Jei kas nors įsižeidė, labai atsiprašome“, – teigė kompanijos atstovas Martins Bakmanis.