– Žiniasklaida ir visas komunikacijos laukas ekonomines krizes pajaučia labai greitai ir skaudžiai. Ar „Publicum“ sprendimas vis didesnį prioritetą teikti strateginėms verslo konsultacijoms ir tarptautinei komunikacijai yra ta pagalvė, kuri turėtų palengvinti sunkmetį? Kitaip tariant, prognozuojamą krizę jau dabar bandote paversti galimybėmis, akcentuodami platesnes kompetencijas?

– Agentūros viduje labai aiškiai žinome savo uždavinius – visada stengėmės, kad klientai jaustų, jog su jais dirba žmonės, suprantantys, ko jiems iš tikrųjų reikia. Tačiau dabar garsiau kalbame apie kompetencijų išgryninimą ir žiūrėjimą plačiau, neapsiribojant Lietuva, nes turime klientų, kurie svarsto arba jau turi konkrečių planų žengti į užsienio rinkas. Mūsų darbas būti šalia ir jiems padėti tai padaryti tiesiausiu keliu. Tam reikalingas tam tikras tinkamas pasiruošimas ir ties tuo stiprinamės.

Strateginių verslo konsultacijų poreikį pirmiausia diktuoja rinka. Per pastaruosius kelerius metus suskaičiuoju net keturias krizes, kurias, jei ne per verslo prizmę, tai bent emociškai, visi turėjome išgyventi: pandemija, imigrantai, žaliavų brangimas bei energetikos suirutė ir karas.

Kiekviena krizė atnešė reikšmingų pokyčių ir iš esmės pakeitė komunikacijos svorį. Komunikacijos partnerio rolė įgijo visai kitą atspalvį, nes verslui nebereikėjo konsultacijų, kai pateiki keletą alternatyvų iš serijos jei rinksimės šį kelią – nutiks toks scenarijus ir pan. Verslams reikėjo konkrečių sprendimų čia ir dabar, todėl teko pas klientus eiti ne su patarimais, bet su atsakymais.