Šių metų reklama pasakoja istoriją, kaip moteris eina apsipirkti į „John Lewis“ parduotuvę Oksfordo gatvėje, nes nori rasti dovaną seseriai, o tada tarsi patenka į Narnijos šalį – ji vis grįžta pas savo seserį įvairiais jos gyvenimo momentais ir bando sugalvoti, ką jai nupirkti. Visi šie prisiminimai susiję su skirtingais „John Lewis“ parduodamais daiktais – papuošalais, drabužiais ar baldais.
Reklamoje pabrėžiama idėja, kad geros dovanos paslaptis – žinoti, kur ieškoti.
Kaip garso takelis pasirinkta grupės „The Verve“ daina „Sonnet“. Įgyvendindama kalėdinę kampaniją „John Lewis“ visoje šalyje per „TikTok“ ieškos neatrastų talentų, kurie perdainuotų šį kūrinį ir atliktų jį per specialią šventinę transliaciją. Grupės „The Verve“ vokalistas Richardas Ashcroftas ir teisėjų komisija išrinks nugalėtoją, kuriam atiteks profesionali įrašų sesija, muzikos leidyklos BMG išleistas singlas ir kiti prizai.
Reklamą kūrė agentūra „Saatchi & Saatchi“. Jos kūrybos vadovė Franki Goodwin sako, kad svarbus pokytis kuriant „John Lewis“ reklamas – prekės ženklo balso tonas, kuris tapo žmogiškesnis,
„Norėjome pradėti galvoti apie klientą, mūsų auditoriją ir jų, kaip žmonių, keliones“, – ją cituoja „Adweek“.
Ankstesnėse „John Lewis“ kalėdinėse reklamose buvo naudojami stebuklingi, emocingi pasakojimai, jose buvo rodomi mieli antropomorfiniai personažai – nuo pingvino iki drakono ir po lova gyvenančios pabaisos.