Pirmajame paskelbtame reitinge buvo galima matyti vasario-balandžio duomenų palyginimą (plačiau skaitykite čia), o dabar skelbiami nauji gegužės mėnesio duomenys.
„Gegužės mėnesio laisvesnis žmonių judėjimas ir geri orai TOP100 e-komercijos projektams buvo ne į naudą. Bendras Top100 elektroninės komercijos sektoriaus apsilankymų kiekis mažėjo 9,4 proc.“, – pasakoja „BPN Lietuva“ strategijų vadovas Gedas Kučinskas.
Į TOP100 naujai pateko aboutyou.lt, treatwell.lt, brandsales.lt, meniu.lt, sil.lt ir bmwautodalys.lt.
„Rinkoje gegužės antroje pusėje aboutyou.lt buvo ypatingai aktyvus, dėl to birželio mėnesį turėtumėte matyti, kokią rinkos poziciją pavyko užtikrinti šiam naujam rinkos žaidėjui“, – sako G. Kučinskas.
Iš TOP10 iškrito eurovaistine.lt ir barbora.lt, užleisdami pozicijas perlas.lt ir serveriai.lt svetainėms. Savo pozicijas stiprino topocentras.lt, aplenkdami telia.lt.
Pagal mokamus apsilankymus pirmavo prekyvietės, lošimai ir buitinė technika. Pirmas vietas užėmė pigu.lt, senukai.lt, topocentras.lt, Ypatingai agresyviai mokamais apsilankymais stiprinosi e-avalyne.lt, betsafe.lt, optibet.lt. Mokamų apsilankymų dešimtuke taip pat – varle.lt, baldai1.lt, telia.lt ir rde.lt.
Didžiausius (proporcingai savo apsilankymams) apsilankymo praradimus patyrė benu.lt, barbora.lt, olybet.lt, gintarine.lt ir manovaistine.lt
Intensyviausiai (proporcingai savo apsilankymams) augo autobusubilietai.lt, treatwell.lt, aboutyou.lt, modivo.lt, topshop.lt.
Liepos mėnesį „BPN Lietuva“ žada papildomai sudaryti ir Baltijos šalių e-komercijos TOP100, kas leis tiksliau planuotis veiksmus ir Latvijoje ir Estijoje.