Į finalininkų sąrašą pateko 31 dizaino ir 43 reklamos darbai. Šių metų naujovė – dėl didelio kiekio paraiškų dizaino darbai vertinami atskirai. Daugiausia finalininkų televizijos ir kino kategorijoje – 7.
Rezultatyviausia finalininkų agentūra – „Fabula Rud Pedersen Group“, net 13 iš jų pateiktų darbų pateko į finalą. Jų reklamos kampanija „Nenykstančios rūšys“, skatinanti rūšiuoti atliekas ir sugrąžinti tarą perdirbimui, skirtingose kategorijose pateko į finalą penkis kartus.
Visą finalininkų sąrašą galima rasti čia.
Konferencijoje – dėmesys augimo ir tobulėjimo temai
Šių metų festivalio konferencijos tema – „Augti ir auginti“, pranešėjai gvildens profesinio augimo ir auginimo temas. Renginį atidarys režisierė ir fotografė Aleksandra Kingo, kuri su Aiste Jūre kalbėsis apie prokrastinaciją. Programą pratęs retai scenoje sutinkamas šriftų kūrėjas Mykolas Saulytis.
Vienos iš ryškiausių festivalio žvaigždžių – Niujorke veikiančios dizaino studijos „Porto Rocha“ įkūrėjai, dizaineriai iš Brazilijos Leo Porto ir Felipe Rocha, šiemet pelnę metų studijos apdovanojimą „LAD Awards“ ceremonijoje. Leo ir Felipe savo pranešime „Where does design go from here?“ pasakos apie savo kūrybinę kelionę, tyrinės industrijos esminius pokyčius, kurie daro įtaką šiuolaikiniams ir ateities dizaineriams.
Ženklodaros agentūros „How&How“ įkūrėja Cat How iš Portugalijos pasakos apie prekės ženklo naratyvą, pagrindinius akcentus dėliodama lyčių lygybės šioje industrijoje bei vienodo apmokėjimo klausimais. Iš Londono atvykęs James Kape dalysis patirtimi apie tai, ką reiškia auginti agentūrą, o iš Madrido agentūros „DAVID“ atvykstantis Ricky Solano gilinsis į Lotynų Amerikos kultūrinį palikimą ir jo įtaką europietiškajai reklamos tradicijai. Šveicaras Folker Wrage žada išjudinti publiką papasakodamas, kaip tvarkytis su šunsnukiais, kurių, jo nuomone, reklamos industrija kupina.
Diskusijoje „Jaunieji talentai, kaip jų rasti? Ką jiems duoti?“ komunikacijos ir reklamos agentūrų vadovai, įkūrėjai, kuratoriai aiškinsis, kaip rasti, pritraukti ir auginti talentus, dalinsis savo metodikomis ir įžvalgomis.
„Pastaraisiais metais mus kaip visuomenę nuolat blaško iššūkių bangos. Ir nesvarbu ar jos socialinės, politinės ar individualios. Norint sėkmingai jose laviruoti yra svarbi kūrybinė lyderystė, drąsa kalbėti ir praaugti save. Kūrybos industrija, padedanti prekių ženklams komunikuoti, kartu turi didelę galią prisidėti prie svarbių visuomenės pokyčių, keičiant mąstymą, kuriant naujas žaidimo taisykles“ – sako festivalio informacinio rėmėjo, lauko reklamos įmonės „JCDecaux Lietuva“ Rinkodaros vadovė Jūratė Mizarė.
„ADC*LT“ festivalį iš dalies finansuoja Lietuvos kultūros taryba.