Į finalininkų sąrašą pateko 35 dizaino ir 62 reklamos darbai. Nuo praėjusių metų festivalio reklamos ir dizaino darbai vertinami atskirai – tą daro dvi atskiros tarptautinės komisijos. Gausiausia kategorija jau ne pirmąjį kartą – televizijos ir kino, joje nominuoti net 9 darbai, antroje vietoje pagal gausą – pakuotės dizaino bei vidaus ir išorės reklamos kategorijos, po 7 darbus kiekvienoje jų, komisijos manymu, yra verti finalo.
Rezultatyviausi finalininkai – reklamos agentūra „Sons & Daughters“ ir dizaino studija „Sons & Daughters ID“, net 14 iš jų pateiktų darbų pateko į finalą.
Dar viena įdomi tendencija – šių metų konkurse itin ryškūs kavos prekių ženklai – finalininkų sąraše atsidūrė 3 skirtingi kavos prekės ženklai, o skirtingose kategorijose – net 7 reklamos ir dizaino darbai, skirti kavai.
Kampanija rekordininkė šiais metais – grąžinti gėrimų tarą užstato administratoriui raginanti agentūros „Fabula Rud Pedersen Group“ kampanija „Šlamantys“, skirtingose kategorijose finalui nominuota 6 kartus. Visą finalininkų sąrašą galima rasti čia.
Dėmesys industrijos augimui bei tobulėjimui – ir komisijoje
Tęsiant pernai pradėtą tradiciją jau antrą kartą į festivalio darbų vertinimo užkulisius tarptautinių reklamos pasaulio grandų komisija įsileidžia ir teisėjavimo patirties neturinčius stebėtojus. Jaunieji žiuri nariai neturi balsavimo teisės, tačiau girdi, kokios diskusijos vyksta komisijai renkant konkurso finalistus, o galiausiai ir sprendžiant dėl to, kam atiteks festivalio apdovanojimai – aukso, sidabro ir bronzos žvaigždės.
Konkursui pateiktus darbus vertinančiose reklamos ir dizaino komisijose „šešėliuoja“ po du jaunuosius žiuri narius.
„ADC*LT“ festivalį iš dalies finansuoja Lietuvos kultūros taryba.