Lietuvos sezonui Prancūzijoje sukurtas identitetas atsispiria nuo vienybės idėjos, kuri kalba apie pagrindines projekto vertybes – bendradarbiavimą, ryšį, kaimynystę, palaikymą. Neatsitiktinės ir jame naudojamos spalvos – gyvų atspalvių žalia ir mėlyna – atkeliaujančios iš gamtos, kurią puoselėja ir vertina abiejose šalyse. Studija „Taktika“ pagrindiniu identiteto akcentu pasiūlė liniją kaip jungties simbolį, kuri iliustruoja ir sezono šūkį „Kitas tas pats“, sujungiant viena kitos panašumus iš naujo atrasiančias valstybes.

Vizualinis identitetas yra pirmoji Lietuvos sezono Prancūzijoje kūrybinė koprodukcija tarp dviejų šalių. Kūrybos studija „Taktika“ pasitelkė prancūzų autorių „Pizza Typefaces“ šiam ženklui sukurtą šriftą su lietuviškais simboliais.

Lietuvos sezono Prancūzijoje 2024 vizualinis identitetas  

Pasak „Taktika“ dizainerių, tai yra ir asmeniškai svarbus projektas, ir iššūkis, kurį be atsakomybės lydėjo ir malonus darbo procesas.

„Įprastai mūsų praktika aprėpia daugybę skirtingų sričių, tačiau Lietuvos sezonas Prancūzijoje pats savyje talpina platų spektrą tiek turinio, tiek komunikacijos priemonių prasme. Mums vienybė yra dviejų šalių bendradarbiavimas, dėl kurio šiame projekte gims kažkas naujo ir unikalaus. Šią idėją identiteto kūrimo procese pavyko integruoti ir patiems, panaudojant prancūzų studijos sukurtą šriftą. Kiti identiteto dėmenys taip pat atspindi bendradarbiavimą. Džiaugiamės, kad pavyko sukurti principą, kuris veiktų su minimaliu kiekiu elementų. Taip identitetas tampa atviras, paslankus ir lengvai pritaikomas skirtingoms sritims. Tikime, kad jis kurs atpažįstamumą ir leis kalbėti apie platų skirtingų sričių renginių, veiklų ir bendradarbiavimų spektrą“, – sakė Mantas Rimkus.

Lietuvos sezono Prancūzijoje 2024 vizualinis identitetas  

„Be galo smagu, kad šis projektas jau įgauna ne tik idėjinę, bet ir vizualinę formą ir mus šioje kelionėje lydės šiuolaikiškas, kūrybiškas, aktualus bei projekto vertybes puikiai atspindintis identitetas, kurį įvertino ir partneriai Prancūzijoje. Džiaugiuosi galimybe nuo pat projekto ištakų dirbti su savos srities profesionalais, mylinčiais kultūrą. Pasirengimas kitąmet vyksiančiam Lietuvos sezonui Prancūzijoje jau yra įsibėgėjęs, šiuo metu vyksta intensyvi kūrybinių projektų atranka ir darbas su abiejų šalių ekspertais“, – vizualinį identitetą pasveikino ir projekto komisarė dr. Virginija Vitkienė.

Lietuvos sezono Prancūzijoje 2024 vizualinis identitetas  

Lietuvos sezonas Prancūzijoje prasidės 2024 m. rugsėjo 12 dieną ir tęsis iki gruodžio 12 dienos. Šiuo metu vykstančio projektų finansavimo konkurso metu planuojama atrinkti apie 100 projektų, kurie įvairiomis kultūros ir meno formomis, diskusijomis ir pristatymais supažindins Prancūzijos visuomenę su šiuolaikine Lietuvos kultūra. Projektu siekiama inicijuoti ilgalaikį Lietuvos kultūros organizacijų ir kūrėjų bendradarbiavimą su Prancūzijos partneriais. Lietuvos sezoną Prancūzijoje įgyvendina Lietuvos kultūros institutas ir Prancūzų institutas Paryžiuje, atsakingi už abiejų šalių meno kūrėjų ir organizacijų įtraukimą ir sezono programos parengimą bei komunikaciją Prancūzijoje.