Auksas ir Metų darbo titulas – darbui apie meną

Iš visų 304 paraiškų tik 5 reklamos ir dizaino kūrėjų darbai buvo apdovanoti aukso statulėlėmis, kurias išsidalijo 2 kūrybos agentūros ir 3 studijos. Didžiausią įspūdį vertinimo komisijai padarė Vilniaus miesto savivaldybei kurta vidaus ir išorės reklama „No entry for virus” (agentūra „Clinic212”), kalbų mokyklai „SUL Education“ kurtas leidinio „SUL VHS BROCHURE“ dizainas (Aurimas Kadzevičius, „Pencil and Lion“), interneto svetainės dizaino projektas „Shin Walker - Chief Traveology Officer“, kurtas IT bendrovei „Amadeus” (studija „SemiHuman“), Varšuvos geto muziejui kurtas identitetas „Museum of Thousands of Names“ („Dadada“ studija).

„Mo muziejui“ kurta video klipų kampanija internetui „The History of the World“ (agentūra „New“) pelnė ne tik festivalio aukso žvaigždę, bet ir „Grand Prix“ apdovanojimą, t.y. buvo pripažinta geriausiu metų reklamos ir dizaino darbu. Šis darbas keliaus varžytis su visos Europos kūrėjais „ADC Europe“ festivalyje.

Sidabru džiaugiasi 10 konkurso dalyvių

Tarp sidabro apdovanojimų net 4-iais apdovanojimais džiaugiasi agentūra „Not Perfect“ su darbais Vaikų linijos kampanija „9 year-old“, Vilniaus implantologijos centro reklama „Torture“, „Švyturiui“ kurtu „Brewery light projection“ darbu animacijos, VFX ir 3D meistrystės kategorijoje ir „Colgate“ reklama „Trophies“. Dviejomis sidabro žvaigždėmis (iliustracijos ir leidinių dizaino kategorijose) įvertintas kūrėjo Lauryno Kamarausko įmonei „Antalis“ kurtas 2020-ųjų kalendorius. Sidabru apdovanoti ir Vilniaus miesto savivaldybei kurta reklama „No entry for virus“ (agentūra „Clinic212”), „Bod Lenses“ prekės ženklo atnaujinimas (agentūra „Imagine“), Tele2 reklama „Flying House“ (agentūra „Adell Taivas Ogilvy“), ir Baltijos šalių stendo 2018 m. Londono knygų mugėje identiteto projektas (studija „Dadada“).

19 darbų – bronziniai

Bronziniais iliustracijos kategorijos darbais pripažinti ir sidabru apdovanotai kampanijai „Not Perfect“ kurtas darbas „Torture“, agentūros „Clinic212” degalinių tinklo „CircleK“ kampanijai pieštas tinginys „Leave your sloth“ ir agentūros FOLK Vasaknų dvaro alui kurta iliustracija. Bronzos žvaigždėmis džiaugėsi ir dviejų socialinės reklamos ir labdaros kampanijų kūrėjai: agentūra FOLK su Nepriklausomybės 100-mečiui sukūrtu šriftu „Signato“, bei agentūra „Autoriai“ su Lietuvos gamtos fondui kurta kampanija apie nykstančias žuvis.

Televizijos ir kino kategorijoje bronza pasidabino agentūros „Not Perfect“ „Lidl“ prekybos tinklui kurta reklama „Working hours“ ir „Adell Taivas Ogilvy“ Lietuvos draudimo kampanija „2 fingers“. Bronza apdovanota ir integruota agentūros „Truth“ kampanija „Brangiausias kilimėlis“, Go Vilnius internetiniai video „Walkable Vilnius“ (agentūra „Clinic212”) bei „Wherever“ (studija „Bechtle & Milzarajs“). Renginių kategorijoje apdovanota Kino pavasario transformacija „#festivalisnamuose Viral Campaign 2020“. Agentūros FOLK darbas „Baltic Amadeus“ bronzinėmis žvaigždėmis apdovanotas vizualinio identiteto ir prekės ženklo atnaujinimo kategorijose. Vidaus ir išorės reklamos kategorijos bronza suteikta dviems agentūros „Milk“ darbams „Dansu – TearDrop“ bei BARBOROS „Paper Bag“.

Agentūros „Godspeed branding“ kurtas interneto svetainės dizainas „INFLUENCERS RATING“, agentūros „Children“ animacija „Gardener and bublebee“, kūrėjo Aurimo Kadzevičiaus kurta Vilkmergės alaus pakuotė „First edible beer label in Lithuania“ ir agentūros „New“ kurtas grafinės komunikacijos darbas „Travel While Reading“ taip pat apdalinti bronzinėmis žvaigždėmis.

Visus darbus, tiek pateiktus, tiek finalininkus, tiek laimėtojus galima peržiūrėti čia.

Vienas iš festivalio organizatorių, Lietuvos dizaino asociacijos vadovas Algirdas Orantas apžvelgdamas laimėtojų sąrašą pastebi, kad nors reklamos ir dizaino kūrėjai konkursui galėjo teikti darbus, publikuotus nuo 2018 metų, ir per dvejus metus prisikaupė tiek daug ambicingų bei dėmesio vertų kūrinių, vertinimo komisija buvo pakankamai griežta. „Pirmojo ADC*LT festivalio aukso apdovanojimas tapo tikrai vertingu trofėjumi. Nors prizų lietaus nebuvo, apdovanojimą gavo kas 9 konkursui pateiktas darbas arba kas 3 iš trumpojo sąrašo“, – pastebi jis.

Vertinimo kartelė aukšta jau nuo pat pirmųjų metų

Darbų vertinimo komisijos koordinatorius Darius Kisielius sako, kad komisijos griežtumą nulėmė faktas, kad festivalio Grand Prix, rinktas iš auksu apdovanotų darbų, nemokamai siunčiamas varžytis į „ADC*“ Europe festivalį.

„Auksiniais išrinkti tie darbai, kurie turėtų progą kažką laimėti ir garsesniuose Europos festivaliuose. Diskutuojant apie vieno ar kito darbo vertę, dažnai ant svarstyklių guldavo ne tik įgyvendinimo meistrystė, bet ir kūrybinis iššūkis, su kuriuo susidūrė kūrybininkai ir klientai. Viena yra kurti šmaikščią komunikaciją sau patiems ar kultūriniam renginiui, kuriame kūrybinę laisvę riboja tik terminai ir biudžetai, tačiau visai kita yra įtikinti solidų, konservatyvų klientą pasikeisti įvaizdį ar identitetą, išlaikant tęstinumą su įmonės ar prekės ženklo istorija“, – pasakoja D. Kisielius.

Jaunasis talentas keliaus į visos Europos festivalį

Festivalio vakarą išrinktas bei apdovanotas ir jaunasis talentas. Šiemet juo tapo Gvidas Pakarklis su iliustracija „The Tiger Next door“. Gvidas keliaus į tarptautinį „ADC Europe“ festivalį ir ten varžysis su kitais jaunaisiais Europos talentais. Pasak „ADC*LT“ Jaunųjų talentų programos kuratoriaus, „Andstudio“ stratego ir partnerio Augustino Paukštės, tai yra pirmoji galimybė būti pastebėtam anksti ir sudalyvauti tokio lygio konkurse jaunam kūrėjui Lietuvoje.

Visas nugalėtojų sąrašas

Integracijos ir inovacijos:

Integruota komunikacija

Bronza – TRUTH. BRANGIAUSIAS KILIMĖLIS (klientas – CITUS)

Video ir audio:

Televizija ir kinas

Bronza – ADELL TAIVAS OGILVY. 2 fingers (klientas – Lietuvos draudimas)

Bronza – NOT PERFECT. Working hours (klientas – LIDL Lietuva)

Internetiniai video

Auksas – NEW! The history of the world (klientas – MO muziejus)

Bronza – CLINIC 212. Walkable Vilnius (klientas – GO Vilnius)

Bronza – BECHTLE & MILZARAJS. Wherever (klientas – GO Vilnius)

Animacija, VFX ir 3D meistrystė

Sidabras – NOT PERFECT. Brewery light projection (klientas – ŠVYTURYS)

Bronza – CHILDREN. Gardener and bublebee (klientas – UAB Domeina)

Kita

Sidabras – ADELL TAIVAS OGILVY. Flying house (klientas – TELE2)

Interaktyvūs ir skaitmeniniai sprendimai:

Interneto svetainės

Bronza – GODSPEED BRANDING. INFLUENCERS RATING. A website design publishing Lithuanian influencers’ ratings (klientas – SuperYou)

Auksas – SEMIHUMAN. Shin Walker – Chief Traveology Officer (klientas – Amadeus IT Group)

Grafinis dizainas ir meistrystė:

Vizualinis identitetas

Auksas – DADADA Studio. Museum of Thousands of Names – Identity for Warsaw Ghetto Museum (klientas – Warsaw Ghetto Museum)

Sidabras – DADADA Studio. Identity for the Baltic Stand in London Book Fair 2018 (klientas – Latvian Literature & Lithuania Culture Institute)

Bronza – FOLK. Baltic Amadeus (klientas – Baltic Amadeus)

Prekės ženklo atnaujinimas

Sidabras – IMAGINE. Branding for Optical Lens Manufacturer BOD LENSES (klientas – Branding for Optical Lens Manufacturer BOD LENSES)

Bronza – FOLK. Baltic Amadeus (klientas – Baltic Amadeus)

Pakuotė

Auksas – PENCIL AND LION. SUL VHS BROCHURE (klientas – SUL Education Ltd)

Bronza – Aurimas Kadzevičius. First edible beer label in Lithuania (klientas – VILKMERGĖS ALUS)

Leidinių dizainas

Sidabras – Laurynas Kamarauskas. CALENDAR 2020 (klientas – UAB Antalis)

Grafinė komunikacija

Bronza – NEW! Travel While Reading (klientas – EUREKA!)

Iliustracija

Sidabras – Laurynas Kamarauskas. CALENDAR 2020 (klientas – UAB Antalis)

Bronza – CLINIC 212. Leave your sloth (klientas – CIRCLE K)

Bronza – NOT PERFECT. Torture (klientas – VIC Vilnius implantology center)

Bronza – FOLK. Vasaknai craft beer (klientas – UAB Vasaknų dvaras)

Spaudos ir lauko reklama:

Vidaus ir išorės reklama

Auksas – CLINIC 212. No entry for virus (klientas – Vilnius city municipality)

Sidabras – NOT PERFECT. Torture (klientas – VIC Vilnius implantology center)

Sidabras – NOT PERFECT. Trophies (klientas – COLGATE)

Bronza – MILK AGENCY. Dansu – Teardrop (klientas – Dansu production house)

Bronza – MILK AGENCY. Paper Bag (klientas – BARBORA)

Aktyvacijos ir naujosios medijos:

Renginiai

Bronza – VILNIUS INTERNATIONAL FILM FESTIVAL. #festivalisnamuose Viral Campaign 2020 (klientas – Vilnius International Film Festival)

Socialinė reklama:

Socialinės reklamos ir labdaros kampanijos

Sidabras – NOT PERFECT. 9 year-old (klientas – Children help-line)

Bronza – FOLK. Signato – The freedom typeface (klientas – FOLK)

Bronza – AUTORIAI. Fish are missing (klientas – Lithuanian fund for nature)

COVID-19

Sidabras – CLINIC 212. No entry for virus (klientas – Vilnius city municipality)

Jaunasis talentas

Gvidas – Straipsnis apie tigrus

Grand prix

NEW! The history of the world (klientas – MO muziejus)