Šiemet „PR Impact Awards“ varžėsi net 188 projektai ir kampanijos, o apdovanojimų metu įvertinti daugiau nei 50 unikalių projektų, kurių dalis prizus pelnė ir keliose kategorijose. Projektai rungėsi 19-oje pagrindinių kategorijų: 15-oje, susijusių su konkrečiomis komunikacijos sritimis, ir dar 4-iose, kuriose buvo įvertinti geriausi atskirų sektorių – viešojo, valstybės ar savivaldybės valdomų įmonių, verslo ir nevyriausybinių organizacijų – projektai. Šiemet nugalėtojai paskelbti ir dvejose naujose kategorijose: Bendruomenės kūrimo ar įtraukimo kampanija bei Drąsa komunikacijoje.

Visus projektus vertino 11 Lietuvos ir 11 užsienio komisijos narių, pasiektus rezultatus auditavo ilgametis konkurso partneris – žiniasklaidos analizės bei stebėsenos bendrovė „Mediaskopas“.

Teksto pabaigoje esančioje lentelėje pateikiami geriausiais „PR Impact Awards 2024“ konkurse pripažinti projektai. Beje, renginio dalyviai savo favoritu išrinko X projektą, kurio autoriams atiteko simbolinis „Publikos balso“ apdovanojimas. Jį laimėjo Maisto banko kampanija „Neleiskite maistui nugyventi gyvenimo veltui“, kurios partneriai „ALL CAPS“ ir „Big Eyeballs“.

Susumavus projektų pelnytus apdovanojimus, paaiškėjo, kad „Metų agentūros“ titulą, kaip ir pernai, laimėjo agentūra „Fabula Rud Pedersen Group“.

„Pirmiausia, noriu padėkoti visai komunikacijos specialistų ir būsimųjų specialistų bendruomenei – šiemet vėl pateiktas rekordinis paraiškų skaičius, o renginio bilietų „soldout’as“ užfiksuotas likus dešimčiai dienų iki renginio. Tai reiškia, kad esame įdomūs ir reikalingi, o „PR Impact Awards“ yra komunikacijos rinkos madas, tendencijas ir perspektyvas atspindintis reiškinys, kurį stebint ir analizuojant galima konstatuoti, kad regiono agentūrų ir jų įgyvendintų projektų lygis yra labai aukštas.

Dėl suprantamų priežasčių, neturime labai didelės apimties ar globalios sklaidos projektų, tačiau rinkoje apstu labai kūrybiškų ir išradingų darbų. Tuo pačiu noriu pasveikinti „Metų agentūros“ titulą apgynusią „Fabula Rud Pedersen Group“ – jūs to verti“, – teigė Komunikacijos industrijos asociacijos (KIA) Tarybos pirmininkas Vaidotas Vyšniauskas.

Paskelbti specialiųjų apdovanojimų laimėtojai bei Metų komunikatorė

Baigiamajame „PR Impact Awards 2024“ renginyje paaiškėjo ir „Metų komunikatoriaus (-ės)“ rinkimų nugalėtoja, taip pat specialiųjų nominacijų – „Verslo nuomonės lyderis (-ė)“ bei „Išbandymas viešumu“ – laureatai.

„Metų komunikatore“ tapo Laura Tyrylytė, „Nord Security“ tarptautinių viešųjų ryšių departamento vadovė. Ji įvertinta už sienų neturinčią ir net Atlanto vandenyną įveikiančią, nuoseklią ir efektyvią komunikaciją, garsinant įmonės ir kartu visos Lietuvos vardą.

„Metų komunikatoriaus (-ės)“ rinkimų rezultatus lėmė žurnalisto Edmundo Jakilaičio vadovaujamos, iš komunikacijos ir žiniasklaidos profesionalų sudarytos, komisijos (kuri vertino kandidatų pateiktas anketas), balsai. Taip pat dalį vertinimo sudarė dviejų projekto partnerių indėlis: žiniasklaidos analizės bei stebėsenos bendrovės „Mediaskopas“ pateikti kandidato ir jo atstovaujamos įmonės matomumo dinamikos analizės duomenys bei portalo M360 skaitytojų balsai.

Pasak „PR Impact Awards 2024“ organizacinio komiteto vadovo Donato Kuro, apdovanojimu siekiama atkreipti dėmesį į komunikacijos specialistų darbą ir kuriamą vertę organizacijoms. „Šių metų rinkimai sulaukė kaip niekada didelio dėmesio tiek vertinant, kiek patyrusių ir stiprių komunikacijos profesionalų kandidatavo, tiek ir viešas diskusijas. Ir tai džiugina: komunikacijos specialistai vis drąsiau kalba apie savo indėlį į organizacijų sėkmę, tad tikiu, jog ir atstovaujamos organizacijos juos vertins dar labiau“, – sakė Lietuvos komunikacijos asociacijos (LTKA) Tarybos pirmininkas D. Kuras.

Kitoms „Metų komunikatoriaus (-ės)“ rinkimų finalininkėmis įteikti specialieji apdovanojimai: Rimai Aukštuolytei – už kūrybiškumą ir aktyvumą bei pavyzdinę viešojo sektoriaus organizacijos komunikaciją; Laurai Beganskienei – už profesionalią ir efektyvią komunikaciją vartotojams bei mažmeniniams investuotojams Baltijos šalyse; Kristinai Gedvilei – už tikėjimą komunikacijos galia ir kūrybišką bei efektyvią komunikaciją, o Linai Skersytei apdovanojimas skirtas už itin aktyvią komunikaciją, greitą reakciją į aktualijas bei prekės ženklo populiarinimą.

Tęsiant tradiciją renginyje paskelbti ir dar dviejų nominacijų laimėtojai – „Verslo nuomonės lyderis (-ė) / (-iai)“ ir „Išbandymas viešumu“.

Šiemet konkurso organizatoriai priėmė netradicinį sprendimą – „Verslo nuomonės lyderių“ apdovanojimas skirtas iniciatyvai „4 procentai“, kuri siekia, kad Lietuvos politikai kuo greičiau susitartų dėl 4 proc. BVP dydžio gynybos finansavimo. Lietuvos startuolių asociacijos „Unicorns Lithuania“, Lietuvos verslo konfederacijos (LVK) ir Lietuvos pramonininkų konfederacijos (LPK) pradėta iniciatyva bendram tikslui subūrė verslą ir organizacijas, kurios sutinka mokėti didesnius mokesčius tam, kad šalies gynybai būtų skirta daugiau lėšų, ir sulaukė didelio visuomenės palaikymo.

„Išbandymo viešumu“ kandidatų sąraše šiemet greta ryškių politinių veikėjų iškilo ir pramogų pasaulio bei verslo atstovų, kurie per praėjusius 12 mėnesių buvusių dėmesio centre ir patyrė ne vieną komunikacijos iššūkį. Nominuoti buvo net 18 kandidatų, o nugalėtoją nulėmė komunikacijos profesionalų bei portalo M360 skaitytojų balsai.

Apdovanojimas atiteko naujajam krašto apsaugos ministrui Laurynui Kasčiūnui. Kovo mėnesį viešumoje pasirodžius informacijai apie politiko kandidatūrą į ministrus, buvo prisiminta jo jaunystės veikla ir kai kurie aštrūs pasisakymai. Skiriant apdovanojimą, įvertinta tai, kad kandidatas atvirai viešai pakomentavo savo ankstesnius pasirinkimus ir vertybines nuostatas, tokiu būdu įveikdamas kritikos bangą.