„Pastaraisiais metais plėtėme mūsų paštomatų tinklą visoje Lietuvoje, investavome į paslaugų gerinimą – atnaujinome naujos kartos siuntų savitarnos platformą esiunta.lt, kuria naudotis dar paprasčiau, o siuntas užregistruoti ir išsiųsti galima dar greičiau ir lengviau nei anksčiau. Siekdami tai pristatyti vartotojams ir didinti mūsų paslaugų tarp privačių asmenų iš paštomato į paštomatą žinomumą pristatėme atvirų durelių kampaniją, kuria kviečiame siųsti siurprizus, svajones, pomėgius ir visas savo siuntas per paštomatus“,- sako Gabrielius Bilevičius, „DPD Lietuva“ Pardavimų ir rinkodaros vadovas Baltijos šalims.
Kampaniją kūrusios „Fabula Rud Pedersen Group“ kūrybos vadovas Linas Migonis sako, kad atviros durelės – simboliškas žodžių junginys: „DPD jau yra įsitvirtinę kaip siuntų pristatymo per kurjerius vieni iš lyderių, o mums keliama užduotis buvo didinti ir DPD paštomatų žinomumą. Būtent paštomatai ir jų durelės tapo pagrindine naujosios kampanijos ašimi – siunčiant siuntą ir uždarius paštomato dureles siunta vartotojui tampa nebematoma, tarsi iškeliauja į kitą, magišką paštomatų ir siuntų pasaulį. O „atviros durelės“ reiškia galimybes, perspektyvas, pozityvumą ir įsitraukimą“.
„Atvirų durelių“ žinutei perteikti pasitelkta šiuolaikinė kompiuterinė 3D grafika, o jos idėją įgyvendino 3D menininkas Andrius Kirvela. Video garso takelį kūrė muzikos prodiuserių studija „Garso architektūra“.