Artėjant Lietuvos nepriklausomybės šimtmečiui prekių ženklai jau pradėjo sveikinimų Lietuvai virtinę. Tačiau „Paulig“ nesidairo į praeitį ir jau kviečia pagalvoti apie ateinančio šimtmečio tikslus ne tik Lietuvą, bet visas Baltijos valstybes – siekti aukščiau, imtis naujų pradžių, nebijoti išsikelti sau didesnių reikalavimų, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Pasirinkusi du jaunosios kartos Lietuvos atstovus – šuolininkę į aukštį Airinę Palšytę, Lietuvos nacionalinio rekordo savininkę, geriausią Lietuvos metų atletę, ir Igną Survilą, lietuviškojo „Pigeon“ paspirtuko kūrėją – „Paulig“ atskleidžia, kaip metų metai tikslingo darbo duoda rezultatų, apie kuriuos kalba visas pasaulis.
„Svarbu didžiuotis ir švęsti ne tik praeitį, bet ir galvoti apie tai, ką kiekvienas darysime, kad ateinančius šimtą metų galėtume didžiuotis Lietuva. Siekėme paskatinti atversti naują lapą, su aukštesniu tikslu. Ką sukursime, ko pasieksime, kokių naujų dalykų imsimės, priklauso nuo mūsų pačių. O „Paulig“ kava visada bus šalia įkvėpimui, poilsio atokvėpiui ir pasimėgavimui pergalės akimirkomis,“ – teigia UAB „Paulig Coffee Lietuva“ direktorius Mindaugas Čalka.
Lietuviškuosius klipus sukūrė reklamos agentūra „Love“.
„Paulig“, paminėdama bendradarbiavimo istoriją su Baltijos valstybėmis, jų šimtmečio proga kuria tiek reklaminius klipus, tiek šventines „Paulig Classic“ pakuotes.