Kampanijos išskirtinumas – mokytojai
„Įvaizdinėse ugdymo įstaigų kampanijose dažniausiai matome laimingus moksleivius, o mokytojas lieka nuošaly. Pati būdama būsimo pirmoko mama žinau, kad renkantis mokyklą tėvai nori pamatyti, kas mokys jų vaikus, tačiau dėl didžiulio pedagogų trūkumo įprastai pristatoma tik mokyklos koncepcija, o mokytojo vaidmuo sumenkinamas“, – sako „Pažinimo medžio“ komunikacijos ir rinkodaros vadovė Giedrė Grimalauskienė.
Jos teigimu, tai pirmas kartas, kai mokymo įstaigą reklamoje pristato mokytojai. „Sutikę tapti reklamos veidais, mokytojai ne tik parodė, kad didžiuojasi savo profesija, bet ir tapatinasi su „Pažinimo medžiu“ ir mokyklos misija siekti kiekvieno vaiko individualios pažangos“, – priduria G. Grimalauskienė.
Kampanijos idėją sukūrė ir įgydendino kūrybinė agentūra „Autoriai“, fotografas Tomas Kauneckas. Pasak Monikos Mickutės, „Autoriai“ meno vadovės, mokytojų sirgalių idėja – itin natūrali „Pažinimo medžio“ prekės ženklui, kurio ašis – ne tik akademinės žinios, bet ir socialinės-emocinės kompetencijos.
„Prieš kurdami kampaniją, daug kalbėjomės su mokyklos mokytojais, mokiniais ir vienas dažniausiai pasikartojančių elementų pokalbiuose buvo nuoširdus sirgimas už kiekvieno moksleivio sėkmę. Buvo akivaizdu, kad šios mokyklos mokytojai – patys tikriausi sirgaliai, itin charizmatiški ir emociškai brandūs žmonės. Liko tik juos įtikinti fotografuotis ir štai – turime kampaniją, primenančią, kaip svarbu yra toks paprastas ir rodytųsi nesudėtingas, bet dažnai pamirštamas dalykas kaip begalinis palaikymas kiekviename vaiko žingsnyje, sėkmių fiksavimas“, – sako M. Mickutė.
Mokytojų palaikymas siejamas su gerais mokymosi rezultatais
„Pažinimo medžio“ mokytojai žino, kad psichologinė vaiko savijauta, motyvacija mokytis, mokymosi reikšmės suvokimas, mokymosi krūvio įveikimas mokykloje tiesiogiai priklauso nuo mokytojų palaikymo ir santykių su jais. Taigi pedagogai skiria daug laiko vaikų vidinei motyvacijai puoselėti ir vaiko asmeniniam augimui. Dar šiais mokslo metais startuosianti gabių ir ypač motyvuotų vaikų programa skatins skirti dar didesnį dėmesį asmeninei kiekvieno vaiko pažangai ir naujų ugdymo sprendimų kūrimui.
Panašus požiūris taikomas ir pačių pedagogų atžvilgiu, skatinant juos mokytis ir suteikiant tam efekyvius įrankius, pedagoginę ir kūrybinę laisvę. Tai tikriausiai vienintelė mokykla Lietuvoje, kurios mokytojai ir klasių auklėtojai reguliariai konsultuojasi pas psichologus, kad geriau įsisąmonintų tarpusavio santykius ir turėtų vidinių išteklių išsaugoti ne tik vaikų, bet ir savo motyvaciją dirbti. Ne veltui „Pažinimo medžio“ pradinėse mokyklose ir gimnazijoje mokytojų kaita yra minimali, o prie bendruomenės jungiasi vis daugiau akademiškai stiprių mokytojų, ieškančių lygiavertiškumu grįsto mikroklimato ir jausmo, kad kiekvienas darbuotojas yra pastebėtas ir vertinamas.
„Tai ekstremalų komanda. Vaikai nė nenutuokia, kaip šie mokytojai praturtina jų ugdymą savo įvairiapusiškumu ar stulbinančia praeitimi. Tai ne tik vadovėlių bendraautoriai, ekspertai, lektoriai, bet ir turinčios kuo pasigirti asmenybės – mūsų gretose leitenanto laipsnį turinti mokytoja, pilotė, kanklininkė, alpinistė, fotografė, šokėjos, šauliai, kovos menų čempionai“, – vardija G. Grimalauskienė.