Interneto rinkos tyrimų bendrovės „Gemius“ duomenimis, vertinant realių vartotojų naujienų portaluose praleidžiamo laiko dalį, gruodžio 24 d. DELFI teko 26 proc., o gruodžio 25 ir 26 dienomis po 29 proc. Antroje vietoje gruodžio 24 d. buvo portalas „15min.lt“, kuriam atiteko 14 proc. vartotojų praleidžiamo laiko, o gruodžio 25 ir 26 dienomis jį aplenkė portalas „lrytas.lt“, surinkęs atitinkamai 14 ir 15 proc.
Remiantis „Gemius“, gruodžio 24 d. DELFI skaitė 550 tūkst. realių vartotojų, o gruodžio 26 d. šis skaičius išaugo iki beveik 600 tūkst. Palyginimui, antroje vietoje esantį portalą „15min.lt“ gruodžio 24 d. skaitė 360 tūkst., gruodžio 26 d. – 373 tūkst. realių vartotojų.
„Džiaugiamės, kad ir didžiųjų švenčių laikotarpiu žmonės liko kartu su DELFI ir rado jiems įdomaus turinio. Visa redakcija įdėjo daug darbo, kad į portalą atėję lankytojai rastų ne tik karštas aktualijas, kurių, natūralu, tokiu metu būna mažiau, bet ir tokio turinio, kuriuo būtų galima mėgautis neskubant, turint daugiau laiko perskaityti straipsnius ar peržiūrėti video turinį. Tikimės, kad jų lūkesčius patenkinsime ir per artėjančius Naujuosius metus“, – sako DELFI vyr. redaktorė Rasa Lukaitytė-Vnarauskienė.
Skaitomiausias kiekvieną dieną naujienų portalas DELFI su visa eile teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms ir skelbimų portalas „Alio.lt“ nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Adnet media“.